6 תשובות
כן זה הגיוני
אנונימית
גם לי יש סבא וסבתא שהקשר איתם רעוע מאוד עוד לפני שנולדתי. גם לי לא יהיה אכפת כנראה אם דבר דומה יקרה. זה הגיוני
הכל בסדר. לא לכולם יש מספיק רגש לכולם.
כן הגיוני לגמרי..יש לך הרבה כעס כלפיה. .וזה הגיוני שלא תרגישי חמלה ואמפתיה בגלל ההתנהגות שלה..
אל תרגישי לא נעים זה הגיוני לפעמיים הקשר לא חזק ואז קשה להתגעגע עליהם, מקווה שסבתא דלך בסדר ושחא תרגישי אשמה❤
לגיטימי לגמרי אל תרגישי רע זה מובן ובסדר גמור