2 תשובות
כן יכולים להגיד לל
כן. אני כל הטירונות הייתי בבידודים וחזרתי בראשון להשלמת טירונות בגלל שלמזלי לא הייתי היחידה שזה קרה לה ופתחו לנו פלוגה שלמה להשלמת תכנים. ברביעי סיימתי טירונות.
תדברי עם המפקד/ת, יכול להיות שיוותרו לך על טירונות חוזרת ויעשו לך כמו שעשו לי.
תדברי עם המפקד/ת, יכול להיות שיוותרו לך על טירונות חוזרת ויעשו לך כמו שעשו לי.
באותו הנושא: