9 תשובות
מה יש לדון בזה ?
שואל השאלה:
שאלתי שאלה ורשמו לי שאסור לדון על מחיקות
אנונימית
כי זה עובר על חוקי האתר
כנראה זה אסור על פי חוקי האתר... יש ספר חוקים אם משעמם לך ואין לך מה לקרוא
שואל השאלה:
למה שמו את זה בחוקים? למי זה מפריע ולמה?
אנונימית
אם אתה רוצה אתה יכול לבדוק, אין לי סיבה אבל בטוח יש שם...
שואל השאלה:
אני לא זכר-_-
אנונימית
חח אתה דן בזה
כי זה לא יביא לך שום תועלת לדון על מחיקה בשאלה או בתשובה. הרי שמשתמשים רגילים כנראה לא יוכלו להגיד לך אם המחיקה מוצדקת או לא, בגלל שהם לא בקיאים בחוקי האתר כמו הנאמנים. מעבר לזה, שאלות כאלו לרוב גוררות תשובות שמסיתות נגד מערכת האתר, תשובות שמעליבות נאמנים, ותשובות שדנות במחיקות. אם את רוצה, תפני לצור קשר או לנאמנים.