21 תשובות
כן זה יהיה מגניב
וואי זה רעיון נדיר
שואל השאלה:
יש איזה דרך להציע דברים לאתר?
אנונימי
כן
וואו זה גאוניי
שואל השאלה:
איך מציעים? כי כאילו אני מדבר עכשיו עם 2 על אןתו דבר וזה היה מגניב אפ היה קבוצהה
אנונימי
רעיון מדהים
יש נראלי צור קשר או משהו כזה תבדקי בשלוש קווים אולי
אוי כן זה יכול להיות ממש נחמד
שואל השאלה:
אז תכתבו גם אתם אולי זה יעזור
אנונימי
תעשי הגדרות ויש יצירת קשר לפי דעתי זה זה
שואל השאלה:
אויש תודה
אנונימי
שואל השאלה:
מדוע
אנונימי
זה יהיה מגניב רצח
תאמת לא
דיי זה נשמע מגניב
קבוצות שכל אחד יכול להיכנס, אכן כן.
אבל זה יגרום לפילוג בין המשתמשים.
חד משמעית יגאון
שואל השאלה:
אני התכוונתי קבוצות שמישהו יוצר
כמו בווצאפ לא שכולם יכוליפ להכנס^^
אנונימי