18 תשובות
אמרתי מלא שמות של אתרים ודברים כאלה (-;
עניתי ככ סתום
ושאלתי מלא שאלות טיפשות
ושאלתי מלא שאלות טיפשות
שאלתי מלא שאלות על אלון פינוקים :(((
חשפתי את הזהות שלי
זה היה ממזמן
אבל רבתי עם אנשים סתם
אבל רבתי עם אנשים סתם
הייתי עונה רק על שאלות בחמות, תמיד מתווכח עם אנשים ועונה רק על שאלות על נושאים שעניינו אותי.
הייתי הומופובית ברמות עניתי על שאלות שאני לא באמת מבינה.. קיללתי מלא.. יותר מידי בעצם..
שואל השאלה:
אה וזה לא ממש קשור אבל אמרתי לכל החברים שלי שיש לי סטיפס ואיך קוראים לי כאןt-t
אה וזה לא ממש קשור אבל אמרתי לכל החברים שלי שיש לי סטיפס ואיך קוראים לי כאןt-t
גם אני ואין לי שום בעיה עם זה^
רשמתי תמיד דברים על התאהבות ועוד שטויות כאלה----- כיום מזה לא אכפת לי מזה
היפוכונדרית שאלתי כל פעם על דברים שכואבים לי אם זה תקין
הצטרפתי בגיל די מוקדם, אז התשובות שלי היו פדחניות רצח
אנונימית
שואל השאלה:
^אוי
מתי?
^אוי
מתי?
אהמ 11
אנונימית
אנימתה השאלה הראשונה שלי בסטיפס היתה איך לענות כאן על שאלותת ניצחתי את כולכם
שואל השאלה:
^אמא הרגתת
^אמא הרגתת
ביום הראשון שלי פה, בשאלה הראשונה שלי! מישהו ציטט לי פסוקים מהתנך כדי להוכיח לי שאני ילד פג ושאני טעות כי אמרתי שאני לא מאמין
השאלה האומה של בסטיפס הייתה ל4 בדיוק שאלה, אלא מן הצהרה:
"אני אוהב בייקון"
"אני אוהב בייקון"