14 תשובות
לאמץ בזבוז כסף
חתול, אם כבר. ולאמץ. באימוץ הם מחוסנים ודואגים להם יותר טוב
לאמץ.
אני חושבת שאני לא צריכה להסביר
אנונימית
לאמץ
לקנות זה כלב מפונפן שהרביעו כדי למכור אותו, לאמץ זה להציל חיים של כלב שהצילו מהרחוב שעלולים להרדים אותו בקרוב
לאמץ
ל א מ ץ .
לאמץ.
לקנות זה סחר בבעלי חיים וזה גם סתם יקר
תלוי, אם את רוצה כלב ספציפי אז עדיף לקנות כי בדרך כלל אין מה שאת מחפשת לאימוץ ואם לא אכפת לך אז אימוץ.
מי האפס שעושה מינוס לכל תגובה שאומרת לאמץ
^^ יש הרבה צבועים שאומרים לאמץ ובסוף קונים לעצמם פודל ב6000 שקל
בעיני - לאמץ כי יש מלא כלבים בחוץ או שהם עברו התעללות והם צריכים בית חם
וגם אם יפסיקו לקנות כלבים אולי האנשים שמוכרים כלבים ישלחו אותם לאימוץ
לאמץ מכיוון שכך את מצילה חיים של כלב שעלול למות אם לא יאמצו אותו.
לקנות זה סתם יותר יקר .. כלבים מאומצים הם לא פצועים/נחותים או כל מיני דברים כאלה. אין הבדל ואימוץ יכול להציל את החיים של הכלב.
אנונימית
לאמץ 100%
זה גם עניין מנטלי אבל לרוב כלב שאימצת אתה אוהב אותו יותר והוא מראה לך אהבה יותר מאשר כלב שאתה קונה
אנונימי