7 תשובות
יש מצב שיסתכלו
נראה לי מיותר
פשוט תמרקרי הכל, הרוב כתוב בספר אז את מה שלא כתוב ממש קל לזכור
נראה לי מיותר
פשוט תמרקרי הכל, הרוב כתוב בספר אז את מה שלא כתוב ממש קל לזכור
עשיתי מרקרים לפי נושאים והכל והחותמים בצבע של המרקרים ואז בשאלות נגיד על דברים ספציפים האידיאולוגיה אני הולכת לאיפה שהחוצץ שאני צריכה. אל תסתכלי עם שליפים כתובים
^ מותר למרקר
אסור לכתוב בספר
אסור לכתוב בספר
יש לי גם בחמישי
לא כותבת
לא כותבת
אמרו לנו שהדבר היחיד שאפשר בספר זה לשוניות .
אי אפשר לדעת אם יבדקו או לא . עדיף לא לקחת סיכון כי הבוחן יכול לעבור ופשוט לקחת את הספר ולפתוח אותו ולהסתכל אז עדיף שלא , ומי שרשמו פה שהם מירקרו אז לנו המורה אמרה שאסור למרקר כי זה נחשב סוג של שליפים אז אני לא יודעת
אל תקחי סיכונים מיותרים, יש לך מספיק זמן ללמוד טוב. אם רואים שליפים פוסלים לך את הבחינה.
באותו הנושא: