5 תשובות
בבית ספר
זה חוויתי יותר
ממה ששמעתי השירות לאומי ברפואה (חוץ מפרמדיק) קצת מעפן..
את פשוט תנקי ותביאי ציוד וכאלה. כדאי לך לברר יותר לעומק לגבי זה.
קופת חולים, את יכולה להתקדם עם זה וללמוד על זה יביא לך פרופורציות
בתור אחת שבאמצע שנת שירות בבית חולים, אל תעשי את זה לעצמך אני פשוט סובלת. כבר עדיף להתגייס.
אנונימית
בית ספר לפי דעתי בפער נשמע יותר מעניין, למה לא הלכת למכינה?