7 תשובות
תעלי ותסגרי ישר את הטלפון
כעע בדיוק^^
תעלי, אני מאמינה בך:)
תעלי
בסוף גם תקבלי מלא מחמאות ואז תראי שזה היה שווה את זה
כןכן את תראי שזה שווה את זה
ואת בדוק מהממתת!!!!
ואת בדוק מהממתת!!!!
פשוט תעלי ואחרי זה תסגרי את הטלפון תאמיני לי שאת לא תתחרטי..
בהצלחה אהובה ;)
בהצלחה אהובה ;)
באותו הנושא: