התחברות
הרשמה
אנשים שמשתלבים לכביש מנתיב השתלבות בלי להסתכל עם יש מכוניות איך הם לא מפחדים לעשות תאונה ? שיש מכוניות בנתיב
28 בינואר 2022, 12:34
מכוניות
יום כיפור
תחבורה ציבורית
2 תשובות
אין מספיק מנת משכל בשביל לפחד
ש
שם טוב האבי
כל אחד חושב הכביש של אבא שלו
ו
וניליק
באותו הנושא:
אם אני נוסעת ישר לכביש חד סטרי לאיזה נתיב אני צריכה להצמד לימיני או לשמאלי?אני יודעת שתמיד צריך להיות בנתיב הימיני אבל
למה אנשים לא מבינים שכשהם עוברים נתיבים בכביש הם מאטים את התנועה? אני רואה אנשים עוברים נתיבים כמו לא יודע מה
בפניה לכביש דו סטרי בעל שני נתיבים לוקחים את הנתיב הימני?
נסיעה בימין הכביש בכביש מרובה נתיבים
אתם מסתכלים ימינה ושמאלה גם לפני שאתם עוברים כביש חד נתיבי?
כשלוקחים ימינה בכיכר לכביש חד סיטרי דו נתיבי, נכנסים לנתיב שמאל נכון?
שטח הפרדה נמצא רק בין כביש לכביש? או גם בין נתיב לנתיב?
כמה נתיבים יש בכביש 6 ומה רוחב הכביש?
איך מזהים כביש חד סטרי דו נתיבי?
מה יותר גרוע האתיופי שחסמו כבישים או מצעד בגאווה שבגללו צריכים למצוא מלא נתיבים חלופיים?
האם תזוזה בתוך נתיב מצריכה איתות? לדוגמה יש כביש חד סטרי עם נתיב אחד ויש ענפים על הכביש או מכשול כלשהו, המשך בתגובות