9 תשובות
בתכלס אם את אוכלת בעיקר בשביל טעם וקלוריות ולא סתם למלא את הבטן, תוכלי סטייק או עוף, אפילו דג על מחבת עם תיבול, זה אחד הטעימים וזה הרבה קלוריות וזה בריא ועם הרבה חלבון
תאכלי*
שואל השאלה:
אני הזמנתי סושיי
אני הזמנתי סושיי
אנונימית
חחח סליחה שהגזמתי בתאבון ותהני
שואל השאלה:
הכל טוב תודהה
הכל טוב תודהה
אנונימית
לא,
בתאבון
בתאבון
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
לא , בתאבון
מיונז זה 90 קלוריות לכף וטריאקי מלא בסוכר וקמח, אם את ממש אוהבת רטבים והזמנת 2 או 3 רולים זה יכול להגיע גם ל-300 קלוריות רק ברטבים עצמם.
באותו הנושא: