5 תשובות
כן נחתכתי מדף וזה היה כואב בטירוף
קילפתי את האצבע שלי במקום תפוח אדמה. היה כואב
אבל זה קרה לי בבית, אז אני לא יודעת אם זה נחשב...
אבל זה קרה לי בבית, אז אני לא יודעת אם זה נחשב...
וואי ברור כל הזמן אני נחתכת בעבןדה כמו מפגרת
הייתה פעם אחת שגם קיבלתי איזה שש כוויות במשמרת אחת
הייתה פעם אחת שגם קיבלתי איזה שש כוויות במשמרת אחת
שואל השאלה:
אווה אמונה מה זה כואב
אווה אמונה מה זה כואב
אנונימי
תדרוש פיצויים
באותו הנושא: