20 תשובות
היא לא שווה את זה
לא לשלוח לה הודעות שהיא תשלח
לא הבנתי, איך אתם בקטע?רק בריפליי?
לשחרר
תפסיק לשחק במשחק המגוכח הזה..
כנראה משחקת אותה קשה להשגה או שלא רוצה שיסננו אותה כי היא רוצה לסנן אחרים
אבל לא נשמע כאילו היא מעוניינת כלכך
אבל לא נשמע כאילו היא מעוניינת כלכך
סה"כ פשוט
לא לעשות שום פוזות ולא להתחשבן איתה על שעות
תענה כשאתה רואה ורוצה
זהו
בנות אוהבות בנים כאלה
חישובים ומשחקים זה של בנות
תענה כשאתה רואה ורוצה
זהו
בנות אוהבות בנים כאלה
חישובים ומשחקים זה של בנות
שואל השאלה:
אז זהו שהיא לא כזאת אני לא יודע מה עובר עליה אולי היא כועסת על זה אבל היא ילדה טובה ואני מרגיש שזו הזדמנות מושלמת בשבילי
אז זהו שהיא לא כזאת אני לא יודע מה עובר עליה אולי היא כועסת על זה אבל היא ילדה טובה ואני מרגיש שזו הזדמנות מושלמת בשבילי
אנונימי
שואל השאלה:
zohar היא איתי בשכבה אנחנו גם מדברים
zohar היא איתי בשכבה אנחנו גם מדברים
אנונימי
לא שווה אותך
שואל השאלה:
תודה לכולם אתם ממש עזרתם ואפילו עודדתם אותי
תודה לכולם אתם ממש עזרתם ואפילו עודדתם אותי
אנונימי
בהצלחה
שואל השאלה:
כשהיא עונה לענות לה או לא לענות בכלל?
כשהיא עונה לענות לה או לא לענות בכלל?
אנונימי
אל תשחק את המשחק הזה
תענה שתוכל
תענה שתוכל
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימי
בהצלחה(:
מה זה מוזר רצח אבל זה בנות אי אפשר להבין תמיד אני מניחה שלפעמים משעמם לה אז היא נזכרת אבל תאמין לי אם היא הייתה רוצה היא הייתה עושה. וזה לא בקטע לבאס זה פשוט שתתמודד עם האמת ואולי קשה לשמוע את זה אבל פשוט הכי טוב לך להמשיך הלאה מאשר סתם להפגע
אני אסביר לך בנות הן כאלה זה משחקי דווקא לדעתי תשחרר אותה אם באמת אתה חשוב לה ויהיה לה אכפת היא תשלח לך הודעה אם לא אז הדלת פתוחה שלום וביי
תחסום או משהו נשמעת סתם מציקה