152 תשובות
צומת לב
כי הן רוצות... מה אכפת לך האמת זה די מביך
מה?? להתלבש טיפה חשוף במזג אוויר קריר הופך אותו לזונה לא מחונכת? דאימ... לא ידעתי! תודה שהזכרתי לי גברת אנונימית...
תתאפסי על עצמך, הרי את אף פעם לא היית מעירה לבחורה על מה שהיא לובשת בחיים האמיתיים, נכון? את גיבורה ברשת, את לא באמת עושה שינוי על העולם בזה שאת קוראת לבנות זונות שלא חונכו אם הן מראות טיפה עור או לא.
תתאפסי על עצמך, הרי את אף פעם לא היית מעירה לבחורה על מה שהיא לובשת בחיים האמיתיים, נכון? את גיבורה ברשת, את לא באמת עושה שינוי על העולם בזה שאת קוראת לבנות זונות שלא חונכו אם הן מראות טיפה עור או לא.
באמת, אני די מובכת מהדרגה שהגענו אליה
בסדר תעשי/תעשי לי מינוס יפדחנית/פדחנים
אתם יודעים שזה לא באמת עוזר לכם לדעת למה בנות מתלבשות חשוף בחורף.. ולהקליק על מינוס/פלוס בשאלה אנונימית לא עושה שינוי דרסטי אז למה בכלל לנסות? זה כל כך מביך
אתם יודעים שזה לא באמת עוזר לכם לדעת למה בנות מתלבשות חשוף בחורף.. ולהקליק על מינוס/פלוס בשאלה אנונימית לא עושה שינוי דרסטי אז למה בכלל לנסות? זה כל כך מביך
זה הגוף שלהן שיעשו איתו מה שהן רוצות ושילבשו מה שהן רוצות. יש להן זכות לדאוג ללבוש שלהן תודה רבה באמת ולאף אחד אין זכות להגיד להן מה ללבוש.
וואי מה את תוקפת אותי מה כבר אמרתי
את כל כך מביכה שאני פשוט לא מצליחה לעכל את הרמה שלך
שהן יתלבשו איך שבא להן, הן לא צריכות סיבה
מה לא פמיניסטי בזה לא לקרוא לבנות זונות לא מחונכות בגלל שהן לבושות חשוף?
את אשכרה אומרת שבגלל שהן לבושות חשוף הן זונות... ועוד את קוראת לי פמיניסטית מזויפת.. וואו
בכל מקרה.. המשך ערב טוב, אני לא מרגישה צורך לריב עם חסרת השכלה
את כל כך מביכה שאני פשוט לא מצליחה לעכל את הרמה שלך
שהן יתלבשו איך שבא להן, הן לא צריכות סיבה
מה לא פמיניסטי בזה לא לקרוא לבנות זונות לא מחונכות בגלל שהן לבושות חשוף?
את אשכרה אומרת שבגלל שהן לבושות חשוף הן זונות... ועוד את קוראת לי פמיניסטית מזויפת.. וואו
בכל מקרה.. המשך ערב טוב, אני לא מרגישה צורך לריב עם חסרת השכלה
ואני די פאקינג בטוחה שאם כל כך קר הם לא היו לבושות חשוף
כנראה לא קר להן או שהן עם מטריה לפחות מהגשם מוגנות או עם מעיל מחמם
אני באמת לא רואה סיבה לקרוא לבן אדם אחר עובד מ*ן בגלל לבוש צפסיפי
כנראה לא קר להן או שהן עם מטריה לפחות מהגשם מוגנות או עם מעיל מחמם
אני באמת לא רואה סיבה לקרוא לבן אדם אחר עובד מ*ן בגלל לבוש צפסיפי
מה פאקינג אכפת לכם. אז מה! גם אם כן קר להן. זו הבחירה שלהן בלבד ולאף אחד אין זכות להתערב בזה ולהביע דעה לגבי לבוש של מישהי. אנשים צריכים להבין שזה פאקינג לא העניינים שלהם הלבוש של בנות. בנות צריכות להתלבש איך שהן רוצות, איך שהן בוחרות, ואין שנוח להן. ואם לאנשים אחרים יש בעיה עם זה שיכלו לעזאזל אף אחד לא שואל אותם
אנונימית
בתור מישהי שלא מתלבשת חשוף אני חושבת שזה מאוד לא מכבד שלך
בתור מישהי שלא מתלבשת חשוף אני חושבת שזה מאוד לא מכבד שלך
קודם כל גם אם הן רוצות תשומת לב מבנים זה לא סיבה לקרוא להם ז_נות .זה לא מכבד וזה לא יפה.
שנית, זה באמת לא עניינו של אף אחד מאיתנו אבל נניח רגע את זה בצד. אולי הן פשוט אוהבות להתלבש ככה? אולי פשוט יש להן יותר בטחון ככה ?לא יודעת.. ונניח שהן אוצות תשומת לב של בנים -זה די פתטי ועצוב אבל זה בטח שלא הופך אף אחת לז_נה . אני בבית ספר בלי בנים ולפעמים מתאפרת לבית ספר למה? כי אני אוהבת להיראות ככה
שנית, זה באמת לא עניינו של אף אחד מאיתנו אבל נניח רגע את זה בצד. אולי הן פשוט אוהבות להתלבש ככה? אולי פשוט יש להן יותר בטחון ככה ?לא יודעת.. ונניח שהן אוצות תשומת לב של בנים -זה די פתטי ועצוב אבל זה בטח שלא הופך אף אחת לז_נה . אני בבית ספר בלי בנים ולפעמים מתאפרת לבית ספר למה? כי אני אוהבת להיראות ככה
כי הן רוצות להתלבש יפה
תגדירו חשוף
אני נגיד בבית ספר דתי שמה חצאיות צמודות וכשאני יוצאת מהבית ספר אני מרימה אותם
ואני לא שמה טייץ כי אני חושבת שזה מאוד מכוער עם חצאית
וזאת למעלה האנונימית שאמרה שהן זונ*ת הן לא
וזה שמישהי מתלבשת בצורה חשופה זה לא אומר שהיא ז*נה
ועוד פעם אני אגיד זה שמישהי מתלבשת חשוף גם בקור זה לא אומר שהיא ז*נה
אם ככה היא אוהבת להתלבש והיא מרגישה בנוח אז שתעשה מה שבא לה תפסיקו לדחוף תאף שלכם
אני נגיד בבית ספר דתי שמה חצאיות צמודות וכשאני יוצאת מהבית ספר אני מרימה אותם
ואני לא שמה טייץ כי אני חושבת שזה מאוד מכוער עם חצאית
וזאת למעלה האנונימית שאמרה שהן זונ*ת הן לא
וזה שמישהי מתלבשת בצורה חשופה זה לא אומר שהיא ז*נה
ועוד פעם אני אגיד זה שמישהי מתלבשת חשוף גם בקור זה לא אומר שהיא ז*נה
אם ככה היא אוהבת להתלבש והיא מרגישה בנוח אז שתעשה מה שבא לה תפסיקו לדחוף תאף שלכם
אנונימית
אולי זה סגנון הלבוש שהן אוהבות. ואם הן מרגישות יותר טוב או בטוחות בעצמן ולא מפריע להן הקור אז זכותן למה לא. למה לדחוף את האף לכל מה שאדם לובש בימינו
כי לא אכפת להן למות מקור, העיקר שיש להן חברים.
תמונה לאינסטגרם
הבוקר עשיתי אחת חשופה יחסית בשלג ורצתי הביתה
הבוקר עשיתי אחת חשופה יחסית בשלג ורצתי הביתה
מזה חשוף, אתה יכול לתת דוגמה ללבוש שראית?
תמשיכו לכעוס על האנונימית אבל האנונימית אומרת את מה שרוב הגברים חושבים
אנחנו לא מטומטמים ואנחנו לא תמימים
אנחנו לא מטומטמים ואנחנו לא תמימים
אנונימי
אני לא לובשת חשוף, אני לובשת חולצה קצרה, פשוט כי באמת נעים לי ככה, לא קשור לצומי או משהו, קשור לתחושה שלי ולזה שחם לי ממש עם סוודר
כי אני כוסית
איכ יחבורת מגעילים!! לא קראתי את כל התגובות אבל כן קראתי את חלקן "פיקמי" "צומי" אתם רציניים? תתפסו תעמוד שדרה שלכם! אני בת, אני מתלבשת חשוף בקור, למה? כי יש לי בעיות בדימוי גוף, אני מודעת. אליהן ואני יודעת שזה לא בריא!! אבל מה לעשות זה מי שאני וכשאני לבושה חשוף אני מרגישה יותר טוב עם עצמי, למה?? ככה. איכ יחבורת מגעילים אלוהים ככה אתם יוצאים על בנות מסכנות שעושות מה שהן עושות רק בשביל להרגיש טוב עם עצמן. *דוחים*!
אנונימית
כי זה יפה
ואם אני אלבש טרנינג וסווצ'רט ענק אני אראה בפיג'מה
ואם אני אלבש טרנינג וסווצ'רט ענק אני אראה בפיג'מה
מחזקת אנונימית ^
תסלחי לי אנונימית ללבוש בגד צנוע ואז לקצר אותו זה פי מאה יותר צומי מללבוש בגד חשוף מההתחלה
תאמיני לי אני באולפנה, כשאני רואה בנות מעלות ככה את החצאית זה נראה ככ מגוחך בעיני, גם כשאין בנים והן עושות את זה
ירדת מקודם על המישהי הזו שם על מה בדיוק?
בואי אני אגיד לך
כן אני אלבש חשוף בשלג הכי בשביל צומי
בשביל לצלם תמונה לאינסטגרם ואז אני ארוץ הביתה כמו כלבה ללבוש מעיל חם
כי ככה אני חיה וטוב לי עם זה
אם יש לך בעיה עם זה צר לי אבל אני אמשיך בשלי
תאמיני לי אני באולפנה, כשאני רואה בנות מעלות ככה את החצאית זה נראה ככ מגוחך בעיני, גם כשאין בנים והן עושות את זה
ירדת מקודם על המישהי הזו שם על מה בדיוק?
בואי אני אגיד לך
כן אני אלבש חשוף בשלג הכי בשביל צומי
בשביל לצלם תמונה לאינסטגרם ואז אני ארוץ הביתה כמו כלבה ללבוש מעיל חם
כי ככה אני חיה וטוב לי עם זה
אם יש לך בעיה עם זה צר לי אבל אני אמשיך בשלי
כל האלה של מה אכפת לך מה זה עינינך
זה נטו התחמקות מהתשובה הכואבת,
בנות היום מצבם לא טוב, החברה הרגילה אתכן לחשוב שככה אתן שלמות עם עצמכן ושמות פס על העולם זה בולשיט, זה משחק מלוכלך של החברה לגרום לך להתנהג בהפקרות ולטעון כנגד שאת ככה עושה מה שנוח לך,
זה שטויות במיץ, כולן כבר עיוורות היום וזה עצוב.
זה נטו התחמקות מהתשובה הכואבת,
בנות היום מצבם לא טוב, החברה הרגילה אתכן לחשוב שככה אתן שלמות עם עצמכן ושמות פס על העולם זה בולשיט, זה משחק מלוכלך של החברה לגרום לך להתנהג בהפקרות ולטעון כנגד שאת ככה עושה מה שנוח לך,
זה שטויות במיץ, כולן כבר עיוורות היום וזה עצוב.
לא יודעת לגבי השאר
אבל אני מרגישה שהבגדים הקצרים שלי יותר יפים
בסופו של דבר אני יוצאת עם בגדים ארוכים כי קר לי, אבל אני מאוד מתבאסת על זה וכל פעם מנסה למצוא משהו שיאפשר לי ללבוש גופיה או חצאית קצרה
אני מרגישה ככה יותר טוב עם עצמי ויותר מטופחת מאשר סתם כשאני יוצאת עם טרנינג וסוודר
אבל אני מרגישה שהבגדים הקצרים שלי יותר יפים
בסופו של דבר אני יוצאת עם בגדים ארוכים כי קר לי, אבל אני מאוד מתבאסת על זה וכל פעם מנסה למצוא משהו שיאפשר לי ללבוש גופיה או חצאית קצרה
אני מרגישה ככה יותר טוב עם עצמי ויותר מטופחת מאשר סתם כשאני יוצאת עם טרנינג וסוודר
אולי די כבר עם זה? אין פה שום קשר לתשומת לב. תופתעו לשמוע, אבל לא כל דבר קטן שנשים עושות זה בשביל הגברים, אופס אמרתי את זה. פגעתי לכם באגו הרגיש??? אז כן, מסתבר שיש לנשים דבר כזה שנקרא "רצון חופשי" (כמה מפתיע). וזה לא בשביל הגברים, אלא קודם כל בשביל עצמן ועבור תחושת הנוחות שלהן. זה שמישהי לובשת מחשוף, זה לא שהיא אומרת: "בוא, תסתכל לי על החזה".
זה סגנון לבוש וזו הדרך שלהן להביע את עצמן, דרך הבגדים. כאילו, לכל אחד ואחת אמור להיות החופש לבטא את עצמו. ואצל הרבה אנשים, במיוחד בקרב מתבגרים, הביטוי מגיע דרך הבגדים. או, שהן עושות את זה כי חם (בכל זאת, חם במדינה שלנו). או, שהן פשוט מתגאות בגוף שלהן ורוצות לחשוף אותו. כל אחת והסיבות שלה להתלבש חשוף. ככה הן רוצות, ככה הן מרגישות בנוח, ככה הן אוהבות להתלבש. אז למה לא? באמת, אני לא מצליח להבין את זה.
זה סגנון לבוש וזו הדרך שלהן להביע את עצמן, דרך הבגדים. כאילו, לכל אחד ואחת אמור להיות החופש לבטא את עצמו. ואצל הרבה אנשים, במיוחד בקרב מתבגרים, הביטוי מגיע דרך הבגדים. או, שהן עושות את זה כי חם (בכל זאת, חם במדינה שלנו). או, שהן פשוט מתגאות בגוף שלהן ורוצות לחשוף אותו. כל אחת והסיבות שלה להתלבש חשוף. ככה הן רוצות, ככה הן מרגישות בנוח, ככה הן אוהבות להתלבש. אז למה לא? באמת, אני לא מצליח להבין את זה.
אנונימית צודקת לגמרי!
ובנות תפסיקו לשחק אותה תמימות ומסכנות כי אתן ממש לא תמימות ולא מסכנות
מי שהולכת בקור כזה עם קצר או חשוף זה בעיקר בשביל צומי ויש סיכוי לא קטן שהיא זולה והרבה גברים אחרים יחשבו שהיא ****
קיץ חם לי אז אני הולכת חשוף מקובל עליי אבל בשיא החורף והקור ללכת חשוף? התירוץ של החם לי כבר לא עובד
ובנות תפסיקו לשחק אותה תמימות ומסכנות כי אתן ממש לא תמימות ולא מסכנות
מי שהולכת בקור כזה עם קצר או חשוף זה בעיקר בשביל צומי ויש סיכוי לא קטן שהיא זולה והרבה גברים אחרים יחשבו שהיא ****
קיץ חם לי אז אני הולכת חשוף מקובל עליי אבל בשיא החורף והקור ללכת חשוף? התירוץ של החם לי כבר לא עובד
אנונימי
^^^ וואו וואו וואו וואו כל הכבוד לך זה באמת אבל באמת מה שצריך להגיד יש כמה אנשים טיפשים בעולם הזה שכנראה בחיים לא יבינו את זה אבל את ממש ממש צודקת וואו
צומי
כולם יודעים שהן סובלות וקופאות מקור
אבל מה לא עושים בשביל להיות מושכת
יש כאלה שפשוט מורידות במקום חם
כולם יודעים שהן סובלות וקופאות מקור
אבל מה לא עושים בשביל להיות מושכת
יש כאלה שפשוט מורידות במקום חם
אנונימית
אוקי, אין לי כוח לויכוח אבל אני שונאת את ההכללה הזאת. אני הולכת עם חולצה קצרה כן אפילו היום בשלג, כי כבר היה חם, וסמכי עליי שאני שונאת את איך שאני נראית שונאת שמסתכלים עליי אבל חם לי, ומי יודע אולי כולם חושבים שזה בשביל צומי, ויש כאלה שזה כן, אבל אל תכלילו
אישתו של איטס לא אמרתי מה זה עניינך
להפך, שיהיה עניינך ותביעי את דעתך ותגידי מה שבא לך זה פשוט לא ממש משנה לי
ואני לא מתחמקת משום תשובה כואבת אני אומרת את האמת
כן אני משתפת פעולה עם המשחק המלוכלך של החברה וכן אני מתנהגת בהפקרות לפעמים
אבל יש לי גבולות גזרה מאוד ברורים שאותם אני לא עוברת לכן סומכת על עצמי במיליון אחוז שימשיך להיות לי טוב מהבחינה הזו
ואנונימית יקרה
אני לא מחפשת שיסתכלו לי על הגוף, אני מחפשת לסובב את הראשים של כולם (אנשים נשים וטף) עם תמונה סופר אסטתית ויפה
וסליחה באמת שמעיל דובון וטרנינג של סבא שלי זה לא יפה ולא אסטתי
הגוף שלי הוא שלי זכותי להשתמש בו למה שבא לי
וגם אם זה היה בשביל צומי - זו ז כ ו ת י החוקית לעשות כן
להפך, שיהיה עניינך ותביעי את דעתך ותגידי מה שבא לך זה פשוט לא ממש משנה לי
ואני לא מתחמקת משום תשובה כואבת אני אומרת את האמת
כן אני משתפת פעולה עם המשחק המלוכלך של החברה וכן אני מתנהגת בהפקרות לפעמים
אבל יש לי גבולות גזרה מאוד ברורים שאותם אני לא עוברת לכן סומכת על עצמי במיליון אחוז שימשיך להיות לי טוב מהבחינה הזו
ואנונימית יקרה
אני לא מחפשת שיסתכלו לי על הגוף, אני מחפשת לסובב את הראשים של כולם (אנשים נשים וטף) עם תמונה סופר אסטתית ויפה
וסליחה באמת שמעיל דובון וטרנינג של סבא שלי זה לא יפה ולא אסטתי
הגוף שלי הוא שלי זכותי להשתמש בו למה שבא לי
וגם אם זה היה בשביל צומי - זו ז כ ו ת י החוקית לעשות כן
לי לא יוצא לראות ברחוב כאלה
מתחת ל 10 מעלות צריך להיות באמת מטומטמת לצאת עם חשוף
אם הן בכל זאת רוצות שיבושם להן
אם זה באיזור מקורה עם מזגן אפשר גם גופייה לשים והכל טוב
מתחת ל 10 מעלות צריך להיות באמת מטומטמת לצאת עם חשוף
אם הן בכל זאת רוצות שיבושם להן
אם זה באיזור מקורה עם מזגן אפשר גם גופייה לשים והכל טוב
^יש הבדל בין להתלבש כמו נערת ליווי לבין להתלבש קצת חשוף מאמי
עצוב שאת חונכת ככה ושאת שופטת בנות רק בגלל הלבוש שלהן
עצוב שאת חונכת ככה ושאת שופטת בנות רק בגלל הלבוש שלהן
לפי דעתי צומי ולחפש בנים
dread
היה פה איזכור כלשהו למילה "זונות" ?
היה פה איזכור כלשהו למילה "זונות" ?
שואל השאלה:
מישהו אמר להן מה ללבוש? מה אתם רוצים שאלתי שאלה, אני מתאמן ואני אוהב שרואים שיש לי גוף חטוב אבל אני לא אלך עם קצר בגלל זה כי קר
מישהו אמר להן מה ללבוש? מה אתם רוצים שאלתי שאלה, אני מתאמן ואני אוהב שרואים שיש לי גוף חטוב אבל אני לא אלך עם קצר בגלל זה כי קר
אנונימי
כי נשים אוהבות שבנים מחפיצים אותן.
יודו בזה או לא, זה האמת. בכל תמונת תחת, מחשוף, בגד ים, הן רוצות שגברים יראו אותן ויתגרו מהן.
האישור מגברים שהן שוות זה אחד הדבר שטבועים בכל אישה.
יודו בזה או לא, זה האמת. בכל תמונת תחת, מחשוף, בגד ים, הן רוצות שגברים יראו אותן ויתגרו מהן.
האישור מגברים שהן שוות זה אחד הדבר שטבועים בכל אישה.
אנונימי
מרגישה פחות חסרת בטחון כשאני עם קצר. אין צורך לקרוא לנו זונות או כל דבר אחר. זה מה שעןשה לנו טוב. אני מתביישת שהגענו למצב כזה.
לא אמרתי ביטחון עצמי זה לא תירוץ בעיני
אסטתיקה זה כן מבחינתי זה מעל הכל
לכן גם אם יש בגד צנוע שנראה בעיני אסטתי וקלאסי אני אלבש אותו גם אם הוא לא חשוף הוא מושך צומי כי הוא יפה נטו
איזה אמת את רוצה שאני אגיד?
אני בוחרת בקפידה כל בגד שאני לובשת ולא מביכה את עצמי, זו פרספקטיבה שלך
בגדי חורף כוללים בעיקר מכנסיים ואוברסייז סליחה באמת שזה לא הסגנון שלי
אני לא רוצה או צריכה שיחפיצו אותי או יגידו איזה כוסית אני, זה לא חסר לי אני יכולה להשיג כל גבר שבא לי בלי זה או עם זה
אסטתיקה זה כן מבחינתי זה מעל הכל
לכן גם אם יש בגד צנוע שנראה בעיני אסטתי וקלאסי אני אלבש אותו גם אם הוא לא חשוף הוא מושך צומי כי הוא יפה נטו
איזה אמת את רוצה שאני אגיד?
אני בוחרת בקפידה כל בגד שאני לובשת ולא מביכה את עצמי, זו פרספקטיבה שלך
בגדי חורף כוללים בעיקר מכנסיים ואוברסייז סליחה באמת שזה לא הסגנון שלי
אני לא רוצה או צריכה שיחפיצו אותי או יגידו איזה כוסית אני, זה לא חסר לי אני יכולה להשיג כל גבר שבא לי בלי זה או עם זה
אוקי עכשיו אני אשכח מההכללה שהייתה פה
יש בנות שמתלבשות חשוף כי הן רוצות באמת צומי או בנים אבל יש בנות שזה עוזר להן לביטחון העצמי ויש בנות שליטרלי פשוט לא קר להן במזג אוויר הזה, אולי אתם חושבים שזה צומי אבל לי לפחות פשוט נעים להיות ככה, אולי יש לי בעיה רפואית לא יודעת אבל זה מה שאני מרגישה
ובבקשה אל תתקפו אותי על זה
יש בנות שמתלבשות חשוף כי הן רוצות באמת צומי או בנים אבל יש בנות שזה עוזר להן לביטחון העצמי ויש בנות שליטרלי פשוט לא קר להן במזג אוויר הזה, אולי אתם חושבים שזה צומי אבל לי לפחות פשוט נעים להיות ככה, אולי יש לי בעיה רפואית לא יודעת אבל זה מה שאני מרגישה
ובבקשה אל תתקפו אותי על זה
את לא הכנסת את זה לראש שלך עדיין
לא כל הבנות מחפשות את התשומת לב הזו
ואני לא נמרחת על גברים אף פעם
ותאמיני לי מספיק גברים רוצים אותי לקשר רציני
לא כל הבנות מחפשות את התשומת לב הזו
ואני לא נמרחת על גברים אף פעם
ותאמיני לי מספיק גברים רוצים אותי לקשר רציני
dread, הוא לא אמר שהן מתלבשות כמו "זונות" או דברים כאלה, אלו דברים שאת פשוט החלטת להגיד משום מקום, הוא רק שאלה איך לא קפוא להן ככה, ותכלס? גם אני שואלת את זה
האקסית שלי הייתה משחקת אותה תמימה היא בכוונה הייתה הולכת מאוד חשוף (הייתה משתמשת בתירוץ שזה הכי נוח לה) אפילו לחדר כושר כדי שכל הגברים יסתכלו עליה ועל התחת שלה והיא אפילו סיפרה לי שהיא לא הבינה למה כולם מסתכלים עליה ואחרי שהיא סיפרה לי איזה חשוף היא הלכה אז הבנתי
ואני גיליתי שהייא הייתה שולחת לגברים אחרים תמונות של התחת שלה כשהיא רק עם חוטיני כי היה לה חשוב שגברים יחמיאו לה ויתחרמנו עליה וזה מה שהיה מעלה לה את הביטחון
ואני גיליתי שהייא הייתה שולחת לגברים אחרים תמונות של התחת שלה כשהיא רק עם חוטיני כי היה לה חשוב שגברים יחמיאו לה ויתחרמנו עליה וזה מה שהיה מעלה לה את הביטחון
אנונימי
להיות לסבה *בגלל* שאין לך כוח או יכולת להשיג גבר אמיתי זה הכי עלוב ששמעתי עד עכשיו
בסדר אנונימי אבל אי אפשר להכליל את ההתנהגות של האקסית שלך לכל הבנות
וjuly זה כל העניין שהם לא מבינים, אני בעצמי אמרתי, זה כן קר לפעמים, זה פשוט מחיר שלא קשה להן לשלם
אני יצאתי להצטלם ואז רצתי הביתה
וjuly זה כל העניין שהם לא מבינים, אני בעצמי אמרתי, זה כן קר לפעמים, זה פשוט מחיר שלא קשה להן לשלם
אני יצאתי להצטלם ואז רצתי הביתה
וואי וואי המצב קשה במדינה כל בחורה חושבת שתוקפים אותה (אתם.ן יודעים מי הן) וזה פאקינג מחרפן תרגיעו
אנונימי
כי ככה יש להן ביטחון
ובמקום לצאת כל הזמן על הבנות תחשבו שכל הזמן משדרים להן שהן צריכות להתעסק במראה חיצוני .. ואז באים אליהן בטענות פשוט שחררו מהן.. וניסיון פשוט פח להגיע לחמות..
ובמקום לצאת כל הזמן על הבנות תחשבו שכל הזמן משדרים להן שהן צריכות להתעסק במראה חיצוני .. ואז באים אליהן בטענות פשוט שחררו מהן.. וניסיון פשוט פח להגיע לחמות..
אנונימית
די לקנא לי
מה אתפ רוצים? יצאתם לו על החיים- הוא סהכ שאל למה ואיך הן מתלבשות חשוף בקור הזה, הוא לא אמר שום דבר שזה לא בסדר להתלבש חשוף
בן אדם שעושה דבר שונה הוא תמיד במודע או לא במודע לא עושה את זה סתם ויש לי הוכחות לזה את צודק/ת
100 אחוז שזה לא באמת כי חם להם אף אחד לא הולך בקור כלבים ככה סתם
בזה יש צדק.
אבל אני לא יכול לקבוע עובדה על סמך השערה שלי בלי לשאול באמת כי לכל אחד יש הגיון אחר
100 אחוז שזה לא באמת כי חם להם אף אחד לא הולך בקור כלבים ככה סתם
בזה יש צדק.
אבל אני לא יכול לקבוע עובדה על סמך השערה שלי בלי לשאול באמת כי לכל אחד יש הגיון אחר
די נו האנונימית המביכה הזאת ככ מעצבנת אני לא יכולה
לא יצאנו עליו אלא על הבנות הנהדרות שהחליטו לקרוא לנו זונות
זה בן כתב את זה
אתה לא אני, אתה לא יכול להחליט שלא חם לי, כי באמת שנעים לי ככה. אולי יש לי בעיה רפואית ובגלל זה אני ככה ואולי אתם תהיו שמחים מזה אבל פשוט אל תכלילו
אנונימית אין לך ביטחון גם להתלבש ככה בקיץ תפסיקי להוריד לאחרות יחסרת ביטחון מוזרה
תלוי מה המטרה
מאיפה היא יודעת איך בנות הולכות? כי היא גוללת באינסטגרם ורואה תמונות אבל היא לא מספיק חכמה להבין שבאינסטגרם ובמציאות זה שונה וכל התמונות שלה הדוגמניות בביקיני בשלג צולצו שתי שניות לפני שהן חזרו לפוך ולחימום
מאיפה היא יודעת איך בנות הולכות? כי היא גוללת באינסטגרם ורואה תמונות אבל היא לא מספיק חכמה להבין שבאינסטגרם ובמציאות זה שונה וכל התמונות שלה הדוגמניות בביקיני בשלג צולצו שתי שניות לפני שהן חזרו לפוך ולחימום
השאלה האמיתית פה זה איך יוצאים בכלל מהבית בקור כזה?? באלי רק להישאר מתחת לפוך כל היום מרוב שקפוא בחוץ\בטח כבר הבנתם שאני יוצאת לבושה בשבע שכבות אם אני חייבת לצאת חח באמת קפוא בחוץ
וגם מה הקשר בגד ים בשלג
וגם מה הקשר בגד ים בשלג
אנונימית
וואי את חיה בסרט
לא כל הבנות רוצות בכלל לחשוב שהן כוסיות או משהו כזה
ו60 גברים בלילה? הגזמת חיימשלי שמרי את הפנטזיות שלך לעצמך
הערכים שלי ישארו אותם ערכים גם כשאהיה בת 40 גם אם ההתנהגות תשתנה
בואי נודה בזה שאת פשוט מרגישה כל כך בנוח עם זה שבחורף זה כביכול לגיטימי להיות טיפה יותר מוזנח וכואב לך לראות בנות שנראות אש גם בעונה הזו
לא כל הבנות רוצות בכלל לחשוב שהן כוסיות או משהו כזה
ו60 גברים בלילה? הגזמת חיימשלי שמרי את הפנטזיות שלך לעצמך
הערכים שלי ישארו אותם ערכים גם כשאהיה בת 40 גם אם ההתנהגות תשתנה
בואי נודה בזה שאת פשוט מרגישה כל כך בנוח עם זה שבחורף זה כביכול לגיטימי להיות טיפה יותר מוזנח וכואב לך לראות בנות שנראות אש גם בעונה הזו
גם אני כזאת ואני פשוט מרגישה יפה יותר ככה וזה לרוב עדיף לי כי החוסר ביטחון שלי גבוה אז שאני מרגישה יפה יותר יש לי יותר בטחון
אם כל הכבוד שני הצדדים כאן פשוט מביכים. מביכות גם הבנות שמתלבשות ככה כדי למשוך תשומת לב של בנים (זה לא כולן אבל יש כאלו שכן וכולנו יודעים את זה), וגם מביכים האחרים שחושבים שיש להם זכות להגיד לבנות מה ללבוש. בכנות עכשיו, אני אישית לא סובלת את הסגנון לבוש החשוף הזה, זה פשוט הכי לא נוח לדעתי ואני ממש לא מתחברת לזה. אבל יש בנות שכן, ואתם חייבים לקבל את זה שיכולות להיות מיליון סיבות שבנות יתלבשו חשוף חוץ מבשביל למשוך תשומת לב מבנים. יכול להיות שזה הסגנון לבוש שהן אוהבות וזה לגמרי לגיטימי, זה אולי לא תמיד נאה ומקובל אבל זה תמיד תלוי גם עד כמה הבגדים חשופים. יכול להיות שהן חסרות ביטחון לגבי הגוף שלהן והלבוש הזה עוזר להן להשלים עם הגוף שלהן. ויכולות להיות עוד מיליון ואחת סיבות. תאמינו לי, גם אני יכולה לקבל מבנות שמתלבשות חשוף רושם ראשוני מסויים, זה כבר קרה לי המון, אבל אתם אף פעם לא יכולים לדעת מה באמת הסיבה שמישהי מתלבשת ככה, ויותר מזה, אתם לא יכולים לחשוב שזה עניינכם כי זה לא. בנות צריכות ללבוש מה שהן רוצות בלי לקבל תגובות כאלו מאנשים, ועזבו את זה שיש בנות שעושות את זה בשביל צומי, כי יש גם בנים מספיק חכמים בשביל למצוא את אלו שלא מחפשות סתם צומי. אז בבקשה תפסיקו לתקוף בנות על הבחירות שלהן לגבי הלבוש, זה פשוט לא הוגן שבן אדם צריך לשמוע תגובות כאלו מאנשים אחרים לגבי הלבוש שלו.
היום בדיוק חזרתי מהקניון וזה גם הליכה לאוטובוסים וזה
הייתי עם חולצה יחסית חשופה אבל מעל גקט ומעיל
הבטן שלי הייתה חשופה וואלה לא היה לי קר פשוט
עובדתית לא היה לי קר
הייתי עם חולצה יחסית חשופה אבל מעל גקט ומעיל
הבטן שלי הייתה חשופה וואלה לא היה לי קר פשוט
עובדתית לא היה לי קר
אנונימית
אלה גם הבנות המעצבנות האלה שאומרות תסגרו חלון תדליקו מזגן
מעדיפה להיראות טוב ולקבל דלקת ריאות
סתם פשוט אני אישית מרגישה יותר עם ביטחון ככה וכשאני מתלבשת עם הרבה שכבות אני פשוט מרגישה לא בנוח ולא כיף לי להסתובב ככה ואני מעדיפה שיהיה לי קר
סתם פשוט אני אישית מרגישה יותר עם ביטחון ככה וכשאני מתלבשת עם הרבה שכבות אני פשוט מרגישה לא בנוח ולא כיף לי להסתובב ככה ואני מעדיפה שיהיה לי קר
אני לא אהיה זקנה בודדה עם 80 חתולים תודה אולי 80 ילדים כי יש לי כל כך הרבה מחזרים והרבה מהם גברים איכותיים שפשוט קשה לבחור.
שרמוטה זה קשור לסקס, מישהו דיבר בכלל על זה? תאמיני לי יש לי גבולות וערכים בתחום הזה יותר ממך בטוח
אני מרגישה מספיג בטוח בעצמי גם בלי ללכת חשוף זה למה 80% מהזמן אני מתלבשת כמו חרדיה אפילו שאני חילונית ועדיין אני ניראת נהדר
אבל באותה מידה אני גם מרגישה בנוח ללבוש בגד שהוא חשוף אם נוח לי בו והוא נראה טוב בעיני
אין לך מושג איך אני מתלבשת
ואין לי מה לקנא בבחורה כמוך ששופטת בלי להבין כלום מהחיים שלה
ואני בטח אגיע למקום יותר טוב ממך
שרמוטה זה קשור לסקס, מישהו דיבר בכלל על זה? תאמיני לי יש לי גבולות וערכים בתחום הזה יותר ממך בטוח
אני מרגישה מספיג בטוח בעצמי גם בלי ללכת חשוף זה למה 80% מהזמן אני מתלבשת כמו חרדיה אפילו שאני חילונית ועדיין אני ניראת נהדר
אבל באותה מידה אני גם מרגישה בנוח ללבוש בגד שהוא חשוף אם נוח לי בו והוא נראה טוב בעיני
אין לך מושג איך אני מתלבשת
ואין לי מה לקנא בבחורה כמוך ששופטת בלי להבין כלום מהחיים שלה
ואני בטח אגיע למקום יותר טוב ממך
השאלה למה זה מעניין אותך מה אחרות לובשות?
וואי מה זה לא
התגובות פה לא קשורות לחיים.
מתלבשת חשוף כי בא לי ואני אוהבת
מתחת לחשוף תהיו בטוחים שאני שמה עוד שכבות בשביל שלא יהיה לי קר.
התגובות פה לא קשורות לחיים.
מתלבשת חשוף כי בא לי ואני אוהבת
מתחת לחשוף תהיו בטוחים שאני שמה עוד שכבות בשביל שלא יהיה לי קר.
אנונימית
חחח כמובן שיש גם כאלו כי איך אפשר שלא
אבל יש גם גברים שבאמת היו מתים לשים לי טבעת על האצבע
אבל יש גם גברים שבאמת היו מתים לשים לי טבעת על האצבע
וואי למה אתם משוכנעים כל כך שבנות עושות הכל בשביל היחס הדלוח שלכם? תרגעו דחוף אתם לא כאלה משמעותיים לבחורה בתור אנשים זרים ברחוב
אנונימית
אני לא יודעת מה כל אחד מגדיר חשוף, אבל אני לא זולה ואף אחת לא זולה אם היא מתלבשת ככה.
זה עניין של דימוי עצמי וביטחון עצמי.
אני לובשת בגדים שאני מרגישה בנוח איתם.
אני ספציפית לא תמיד מרגישה עם הרבה ביטחון כשאני נראית כמו מרשמלו.
אני שמה חולצה ארוכה צמודה עם גינס בגזרה גבוהה, זה גורם לי להרגיש בנוח, אני לא מרגישה שזה משמין אותי או משהו.
זאת נטו הרגשה שלי עם עצמי, ככה אני מרגישה שאני נראית הכי טוב.
במקרה שלי כל החולצות הארוכות שלי קצת חשופות באיזור של החזה אבל ממש בקטנה ולא מוגזם, זו לא גזרת וי, המחשוף בצורה של עיגול ככה שרואים ממש בקטנה.
וואלה אני לא הולכת לקנות חולצות חדשות בגלל שרואים לי רבע ס"מ מהחזה אם אני אוהבת את איך שהיו לעצות האלה יושבות עליי.
לא אכפת לי מה יחשבו עליי, אבל אכפת לי מהזלזול הזה בבנות, כאילו לא משנה מה תמיד יהיה על מה להעיר לבנות.
"התלבשת חשוף מידי" "אין לה חזה ותחת" "היא שטוחה" "היא שמנה" "היא זולה" "היא זונה"
אתם לא מבינים שהערות כאלו רומסות ביטחון עצמי של המון בנות?!
עם בגדים שרחבים לי מאוד בבטן אני מרגישה כמו מקרר, מרשמלו, בקיצור מרגישה שמנה
אני כן שמה גם פוטר ומעיל והכל אבל אני ממש לא מרגישה בנוח עם בגדים כאלה שגורמים לי להרגיש כמו מרשמלו מהלך וגם לא נוח לזוז עם מעיל.
אני אחת שמאוד סובלת מקור אז רוב היום אני עם מעיל אפילו שאני מאוד לא אוהבת, אבל זה לא כאילו שאבקש להדליק מזגן כשאני רק עם חולצה ולכולם חם.
*תתעלמו מזה שלא השתמשתי בפסיקים רוב התגובה, אין לי כוח*
זה עניין של דימוי עצמי וביטחון עצמי.
אני לובשת בגדים שאני מרגישה בנוח איתם.
אני ספציפית לא תמיד מרגישה עם הרבה ביטחון כשאני נראית כמו מרשמלו.
אני שמה חולצה ארוכה צמודה עם גינס בגזרה גבוהה, זה גורם לי להרגיש בנוח, אני לא מרגישה שזה משמין אותי או משהו.
זאת נטו הרגשה שלי עם עצמי, ככה אני מרגישה שאני נראית הכי טוב.
במקרה שלי כל החולצות הארוכות שלי קצת חשופות באיזור של החזה אבל ממש בקטנה ולא מוגזם, זו לא גזרת וי, המחשוף בצורה של עיגול ככה שרואים ממש בקטנה.
וואלה אני לא הולכת לקנות חולצות חדשות בגלל שרואים לי רבע ס"מ מהחזה אם אני אוהבת את איך שהיו לעצות האלה יושבות עליי.
לא אכפת לי מה יחשבו עליי, אבל אכפת לי מהזלזול הזה בבנות, כאילו לא משנה מה תמיד יהיה על מה להעיר לבנות.
"התלבשת חשוף מידי" "אין לה חזה ותחת" "היא שטוחה" "היא שמנה" "היא זולה" "היא זונה"
אתם לא מבינים שהערות כאלו רומסות ביטחון עצמי של המון בנות?!
עם בגדים שרחבים לי מאוד בבטן אני מרגישה כמו מקרר, מרשמלו, בקיצור מרגישה שמנה
אני כן שמה גם פוטר ומעיל והכל אבל אני ממש לא מרגישה בנוח עם בגדים כאלה שגורמים לי להרגיש כמו מרשמלו מהלך וגם לא נוח לזוז עם מעיל.
אני אחת שמאוד סובלת מקור אז רוב היום אני עם מעיל אפילו שאני מאוד לא אוהבת, אבל זה לא כאילו שאבקש להדליק מזגן כשאני רק עם חולצה ולכולם חם.
*תתעלמו מזה שלא השתמשתי בפסיקים רוב התגובה, אין לי כוח*
ככה הם אוהבות dude whats the prob
מחזקת^ אני גם שונאת להראות כמו דובי
מחזקת^ אני גם שונאת להראות כמו דובי
ואני לא מבינה עדיין את הקישור שאת עושה בין חיי מין ללבוש
כי את תקפצי על הגבר הראשון שיעשה לך פרפרים ויהיה "ערכי" כמוך, ובטח יהיו לפחות כמה כאלו שיפילו אותך בפל
ואני בוחרת את הגברים שלי בפיצנטה גם אם זה אומר שאני מנשקת גבר פעם בשנה
כי את תקפצי על הגבר הראשון שיעשה לך פרפרים ויהיה "ערכי" כמוך, ובטח יהיו לפחות כמה כאלו שיפילו אותך בפל
ואני בוחרת את הגברים שלי בפיצנטה גם אם זה אומר שאני מנשקת גבר פעם בשנה
מה אכפת לך? אתה סובל מהקור? לא, הן סובלות אז החלטה שלהן
רגע אם אני שמה חולצת בטן או גופיה אז אין לי אופי?^
^^בול אחותי, מעדיפה אפילו לשים טייץ מתחת לגינס ולסבול, ולשים סריג שהוא בטן
מאשר לשים מעיל שאני אראה איתו כמו מרשמלו וארגיש מכוערת.
מאשר לשים מעיל שאני אראה איתו כמו מרשמלו וארגיש מכוערת.
מה כואב לך שיש בנות עם גוף יפה ואופי לא פחות?
אז את אומרת "אני לא צריכה גוף כי האופי שלי נהדר"?
את נאיבית
למראה חיצוני יש מקום חשוב מאוד גם בחיים ערכיים ולא מיניים וזולים
אז את אומרת "אני לא צריכה גוף כי האופי שלי נהדר"?
את נאיבית
למראה חיצוני יש מקום חשוב מאוד גם בחיים ערכיים ולא מיניים וזולים
אבל באמת קר בחוץ כאילו באמת איך אפשר ללבוש חשוף בלי שיהיה לך קר? כמובן שזה תלוי כמה חשוף מתכוונים חח כי יש כאלה שבשבילם חולצת בטן שרואים פס או גופייה זה נחשב לבוש חשוף
אנונימית
אבל מה אכפת לך מה אני לובשת?
זה הפואנטה של הדיון
זה הפואנטה של הדיון
כי יש כזה דרישה בתת מודע מנשים להתלבש חשוף, ואם את לא עומדת ב''דרישות'' האלה את כבר לא ס*סית ויפה ובגלל זה בנות אשכרה הולכות עם קצר או לא לבושות מספיק ומתות מקור בגלל זה.
בנות צריכות להבין שכדי להיות יפה את לא חייבת ללבוש קצר!!!
בנות צריכות להבין שכדי להיות יפה את לא חייבת ללבוש קצר!!!
רוצות להראות שהן שוות
כי להיראות טוב>> להרגיש טוב
למה בנות מתעצבנות הוא צודק בנות הולכות קצר בחורף ולמה? הוא אומר את זה בשבילכן תשימו לב שאתן סתם סובלות מקור ואתן נהיות חולות אז למה להתעצבן?
פשוט תתלבשו נורמלי בחורף
פשוט תתלבשו נורמלי בחורף
אנונימית
יפה שלי איפה הקשר בין מה שאני לובשת
לבין זה שאת טוענת שאנחנו "זולות" ונמרחות על בנים?
בא לי להתלבש חשוף כי ככה אני אוהבת ממש לא בשביל מישהו אחר :))
לבין זה שאת טוענת שאנחנו "זולות" ונמרחות על בנים?
בא לי להתלבש חשוף כי ככה אני אוהבת ממש לא בשביל מישהו אחר :))
אפשר ללבוש מעיל ולהיראות מדהים. הבעיה כמו תמיד זה חוסר בטחון. בחורה שיש לה בטחון עצמי לא תלויה בשום בגד. כאילו אתן אומרות שאתן צריכות להתלבש חשוף כי ככה יש לכן יותר בטחון ואתן אוהבות את עצמכן יותר ובשביל זה שווה לסבול מקור?
אנונימית
העיקר בנות אומרות אנחנו לובשות חשוף כי חם לנו ונוח לנו
אז איך בדיוק נעים ונוח לכן בחורף??
לא מבינה את זה באמת
אז איך בדיוק נעים ונוח לכן בחורף??
לא מבינה את זה באמת
אנונימית
מה שבטוח זה שיש לי יותר אופי וביטחון ממך, אני עומדת מאחורי המילים והערכים שלי לכן אם אני אומרת שאני מתלבשת על פי יופי ולא על פי צניעות זה עובד *לשני* ההכיוונים
לפחות אני לא באה מאנונימי וחושבת שאני יכולה להגיד מה שבא לי
ומאיפה את יודעת כמה אופי ובטחון יש לי? דרך אגב גם אני מתלבשת לפי יופי.
את רואה איך את ישר שופטת בלי להכיר..
ויש פה כמה אנונימיות. לא רק אחת.
את רואה איך את ישר שופטת בלי להכיר..
ויש פה כמה אנונימיות. לא רק אחת.
אנונימית
יש שיטות להתלבש חשוף ושלא יהיה קר
את פשוט לא מודעת אליהן
ככה שאל תדאגי לי, לא קר לי :)
את פשוט לא מודעת אליהן
ככה שאל תדאגי לי, לא קר לי :)
וואי לא קראת את מה שכתבתי?
אמרתי לך שאני מסתובבת בחוץ בשלג עם בגד חשוף להנאתי?
לא! אמרתי שדפקתי תמונה של שתי דקות וחזרתי הביתה כי היה קר
לא הכחשתי
לא שיקרתי
לא העמדתי פנים שחם
תפסיקי להטות דברים בשביל האינטרס שלך
אמרתי לך שאני מסתובבת בחוץ בשלג עם בגד חשוף להנאתי?
לא! אמרתי שדפקתי תמונה של שתי דקות וחזרתי הביתה כי היה קר
לא הכחשתי
לא שיקרתי
לא העמדתי פנים שחם
תפסיקי להטות דברים בשביל האינטרס שלך
קשה ליי איזה אגו נפוח ואינטליגנציה נמוכה יש לאנשים פה אלוהים שיעזור אף אחת לא מתלבשת חשוף כדי שדוד הערס מבת ים יסתכל לה על התחת עכשיו תנשמו לאף אחד לא אכפת מכם עד כדי כך אני מתה מצחוק יואו על מה אתם כועסים כל כך אפילן אין לכם דברים יותר מעניינים לדון בהם?
אנונימית
חח וואו אני מבינה שחיפשו שיטות העיקר להיראות זולה בכל מצב גם בחורף איזה כיף
וואי אני לא מבינה למה כזה שורף לכם שהן לובושות קצר?
והבנות שמגנות עליו שורף לך שבנים מסתכלים עליהן ולא עליכן? קנאיות
והבנות שמגנות עליו שורף לך שבנים מסתכלים עליהן ולא עליכן? קנאיות
אנונימית
לאנונימית שמתלבשת לפי יופי
אני בשוק שלמרות זה את לא מבינה אותי עדיין
להתלבש לפי יופי זה לשני כיוונים
אני בשוק שלמרות זה את לא מבינה אותי עדיין
להתלבש לפי יופי זה לשני כיוונים
אין קשר לשיטת חינוך
אני אמשיך להתלבש איך שבא לי :)
חתיכת מסכנה תשאירי את האף שלך בעיניינים שלך
אני אמשיך להתלבש איך שבא לי :)
חתיכת מסכנה תשאירי את האף שלך בעיניינים שלך
כן זה מוזר
עזבי כל מי שקורא את התשובות כאן מבין מי מדבר שטויות ומי פשוט הולך עם האמת גם אם היא לא יפה
זו הסיבה שאתן מאנונימי ואני ךא
זו הסיבה שאתן מאנונימי ואני ךא
כדי למשוך זכרים. זה אבולוציוני. נכון שבתנאים כאלה של קור זה לא אמור להיות כי זה מסוכן אבל זה עדיין בטבע שלהן ובכללי אין בזה פסול.
ואני לא מבין על מה כל הוויכוח כאן. אלה שאומרות שזכותן ללבוש מה שהן רוצות - זה ברור אבל זאת לא הייתה השאלה שלו.
ואני לא מבין על מה כל הוויכוח כאן. אלה שאומרות שזכותן ללבוש מה שהן רוצות - זה ברור אבל זאת לא הייתה השאלה שלו.
אנונימי
דיי דיי אנונימית לא שורף לאף אחת יש לי גוף יפה ואני לא חייבת שכולם יבהו בו כדי שידעו את זה יש לי מספיק ביטחון עצמי שאני לא צריכה להשיג תשומת לב בגלל הגוף שלי.
ואני גם לא מבינה באמת חורף קר למה לא להתלבש? כן אני לובשת שכבות בחורף כי קר ואני לא רוצה להיות חולה אבל את רוצה להיות חולה תהני בכיף אבל אל תגידי שההתנהגות שלך נורמלית ואנחנו הדפוקות, כי את ממש לא בכיוון
ואני גם לא מבינה באמת חורף קר למה לא להתלבש? כן אני לובשת שכבות בחורף כי קר ואני לא רוצה להיות חולה אבל את רוצה להיות חולה תהני בכיף אבל אל תגידי שההתנהגות שלך נורמלית ואנחנו הדפוקות, כי את ממש לא בכיוון
מי מתחמק מלענות על השאלה את רוצה שנענה בשם בנות ישראל מה הגורם שלהן לצאת מהבית עם קצר? בא להן נוח להן ככה הן אוהבות זה הגיוני בדיק כמו התשובה של כולם פה שהן מחפשות תשומת לב, פשוט אתם לא אוהבים לשמוע את זה.
אנונימית
אף בן לא הולך עם מכנס קצר בחורף אולי בסתיו...
איזה שקר
איזה שקר
אנונימית
כן אנונימית אני חשפנית ז*נה ושרמ*טה
מה כואב לך שרואים לי את הרגליים?
מה כואב לך שרואים לי את הרגליים?
האנה דבר ראשון
דבר שני
שיצחקו ממש לא אכפת לי
אני לא מושפלת יש לי כבוד וגבולות יופי יופי
מאחורי הגב שלי אומרים הרבה דברים גם טובים ורעים
היית מתה שיהיה עלייך מאית מהתשומת לב שיש עליי
דבר שני
שיצחקו ממש לא אכפת לי
אני לא מושפלת יש לי כבוד וגבולות יופי יופי
מאחורי הגב שלי אומרים הרבה דברים גם טובים ורעים
היית מתה שיהיה עלייך מאית מהתשומת לב שיש עליי
אנונימית
תמשיכי לעשות קישור בין לבוש לחיי מין, נראה לאן זה יקדם אותך בחיים.
מזכירה לך שגם ילדה בת 10 יכולה להתלבש חשוף, זה אומר שהיא תשכב עם 50 גברים??
תמשיכי לעשות קישור בין לבוש לחיי מין, נראה לאן זה יקדם אותך בחיים.
מזכירה לך שגם ילדה בת 10 יכולה להתלבש חשוף, זה אומר שהיא תשכב עם 50 גברים??
אנונימית
אם הייתי מרגישה כל כך נשית ושלמה עם עצמך איך שאת, בנות אחרות לא היו מעניינות אותך ובטח שלא היית מלכלכת עליהן.
כשטוב לך בחיים את לא מרכלת או מדברת בשפה כזאת, הדיבור שלך מראה על זה שרע לך, ששורף לך.
את סתם מלאה עכשיו באנרגיות שליליות ואת עושה לעצמך את כל הרע הזה, שחררי.
אם הייתי מרגישה כל כך נשית ושלמה עם עצמך איך שאת, בנות אחרות לא היו מעניינות אותך ובטח שלא היית מלכלכת עליהן.
כשטוב לך בחיים את לא מרכלת או מדברת בשפה כזאת, הדיבור שלך מראה על זה שרע לך, ששורף לך.
את סתם מלאה עכשיו באנרגיות שליליות ואת עושה לעצמך את כל הרע הזה, שחררי.
לסיכום
- שכל בת תלבש מה שבא לך אין לאף אחד או אחת זכות להעיר
- אני לא אלך בשלג חשוף כי קר לי, אני כן אצלם תמונה יפה לאינסטגרם שלא כוללת טרנינג או סוודר כי ככה בא לי וזה עושה לי טוב אז אין סיבה שלא
- ללבוש של אישה אין קשר בהכרח לחיי המין שלה לכן כל ההערות המגעילות על כמה גברים בלילה או הימרחויות ממש לא רלוונטיות
- כשאני הולכת בקיץ עם צנוע האנונימית הזו בטוח לא תבוא להגיד לי "אבל חם! את סתם רוצה צומי"
- כל מי שכותב מאנונימי כנראה לא מספיק בטוח בעצמו
- את יורדת על בנות שללכת חשוף תורם לביטחון שלהן - בעצם את יורדת על נשים שמתאמצות להרגיש טוב
- צומי זה לא פשע
-רוב התגובות שלך פה זה צומי
- לגבי גברים תחשבי מה שאת רוצה, אחרי כל האופי ה"מהמם" שלך והאופי ה"מושחת" שלי בנים בסוף רוצים אותי יותר ולא רק למין (לא שזה משנה לי כי אני מעדיפה בנות)
- מאמינה שהרוב פה זה קנאה ואת מסוג הבנות שעושות לי לייקים ובוכות
- אין לי עוד מה להגיד בנושא רק שירדת ממש נמוך ולא מוכנה להמשיך להיגרר איתך לזה
- שכל בת תלבש מה שבא לך אין לאף אחד או אחת זכות להעיר
- אני לא אלך בשלג חשוף כי קר לי, אני כן אצלם תמונה יפה לאינסטגרם שלא כוללת טרנינג או סוודר כי ככה בא לי וזה עושה לי טוב אז אין סיבה שלא
- ללבוש של אישה אין קשר בהכרח לחיי המין שלה לכן כל ההערות המגעילות על כמה גברים בלילה או הימרחויות ממש לא רלוונטיות
- כשאני הולכת בקיץ עם צנוע האנונימית הזו בטוח לא תבוא להגיד לי "אבל חם! את סתם רוצה צומי"
- כל מי שכותב מאנונימי כנראה לא מספיק בטוח בעצמו
- את יורדת על בנות שללכת חשוף תורם לביטחון שלהן - בעצם את יורדת על נשים שמתאמצות להרגיש טוב
- צומי זה לא פשע
-רוב התגובות שלך פה זה צומי
- לגבי גברים תחשבי מה שאת רוצה, אחרי כל האופי ה"מהמם" שלך והאופי ה"מושחת" שלי בנים בסוף רוצים אותי יותר ולא רק למין (לא שזה משנה לי כי אני מעדיפה בנות)
- מאמינה שהרוב פה זה קנאה ואת מסוג הבנות שעושות לי לייקים ובוכות
- אין לי עוד מה להגיד בנושא רק שירדת ממש נמוך ולא מוכנה להמשיך להיגרר איתך לזה
תלוי מה ההגדרה לחשוף, אם זה רק מחשוף או שזה גם מכנסיים קצרים וגופייה
כנראה שהן מעדיפות להתלבש קצת "יפה" יותר ולא אכפת להן מהדלקת ריאות שהן יקבלו
איך אפשר ללכת בקור הזה עם חשוף? אני בוכה מרוב שקר לי
כנראה שהן מעדיפות להתלבש קצת "יפה" יותר ולא אכפת להן מהדלקת ריאות שהן יקבלו
איך אפשר ללכת בקור הזה עם חשוף? אני בוכה מרוב שקר לי
^ אתן יוצאות על אנונימית השנייה כי אתן בעצמכן כל כך חסרות בטחון כנראה שמפריע לכן לצאת עם מעיל כי זה נראה "לא יפה".
תטפלו בזה. באמת.
אני יכולה לצאת עם פיג'מה ואני מרגישה מדהים גם בלי לחטוף דלקת ריאות
כמה צומי וחוסר בטחון ורגישות.. אתן ישר חייבות לתקוף
תטפלו בזה. באמת.
אני יכולה לצאת עם פיג'מה ואני מרגישה מדהים גם בלי לחטוף דלקת ריאות
כמה צומי וחוסר בטחון ורגישות.. אתן ישר חייבות לתקוף
אנונימית
לסיכום, החסרות ביטחון המסכנות ימשיכו לסבול בקור רק כדי להישאר ס*סיות
והבנות החכמות שיודעות מה באמת טוב לגוף שלהן ימשיכו בשלהן
הכל טוב מאמי לא כופים עליך ללבוש אוהל
והבנות החכמות שיודעות מה באמת טוב לגוף שלהן ימשיכו בשלהן
הכל טוב מאמי לא כופים עליך ללבוש אוהל
ואגב הבנות עם הכי הרבה ביטחון הן עם אלה שבטוחות בגוף שלהן בכל מצב ולא יפחדו ללכת בלי איפור או עם בגד שהוא לא חשוף
אני באמת מרחמת על הבנות שחושבות שהן חייבות ללכת חשוף כדי להרגיש טוב עם עצמן
אני באמת מרחמת על הבנות שחושבות שהן חייבות ללכת חשוף כדי להרגיש טוב עם עצמן
כי אין להן משהו אחר להציע מלבד להתלבש חשוף
אנונימי
זולות או לא זולות
הן לא שמות על דעות שלכם במילא נכון?
והן גם לא צריכות
בטח אתם מהאלה שאומרים "שכל אחד יעשה מה שטוב לו" אבל לא מיישמים את זה באמת
צביעות כך היא
להעיר למישהי כל היום מה עושה אותה זונה ומה לא
אני ולא אף בת אחרת היא הבת שלכם שאתם צריכים לחנך
אז עזבו את כולנו בשקט ותלכו למצוא חיים
הן לא שמות על דעות שלכם במילא נכון?
והן גם לא צריכות
בטח אתם מהאלה שאומרים "שכל אחד יעשה מה שטוב לו" אבל לא מיישמים את זה באמת
צביעות כך היא
להעיר למישהי כל היום מה עושה אותה זונה ומה לא
אני ולא אף בת אחרת היא הבת שלכם שאתם צריכים לחנך
אז עזבו את כולנו בשקט ותלכו למצוא חיים
מצאתי מחקר שעשו על הנושא הזה.
(באמת מעניין איך לא קר).
ודי כבר לחשוב שכולם מנסים לחנך אתכם אוף כל הזמן חייבים להתגונן.
(באמת מעניין איך לא קר).
ודי כבר לחשוב שכולם מנסים לחנך אתכם אוף כל הזמן חייבים להתגונן.
אנונימית
אבל את ממש כן מנסה לחנך
לא מעניין מה את חושבת את לא מבינה?
אף אחת לא תשתנה
זה לא קשור להתגוננות
פשוט אין לי שום סיבה להקשיב למישהי זרה באינטרנט שלא טוב לה איך אני מתלבשת
וואי מצאת מחקר. זהו זאת האמת!! מוציאים מחקרים וכתבות על כל פלוץ
אם אני אקשיב לכל כתבה שבן אדם כתב סופי להתפגר
לא מעניין מה את חושבת את לא מבינה?
אף אחת לא תשתנה
זה לא קשור להתגוננות
פשוט אין לי שום סיבה להקשיב למישהי זרה באינטרנט שלא טוב לה איך אני מתלבשת
וואי מצאת מחקר. זהו זאת האמת!! מוציאים מחקרים וכתבות על כל פלוץ
אם אני אקשיב לכל כתבה שבן אדם כתב סופי להתפגר
אולי כי הן אוהבות קור ?
וואלה תופתע לשמוע אבל יש אנשים שנהנים כשקר להם
אתה שם סוודר כי קר ואתה אוהב כשחם
והיא לובשת חשוף כי קר והיא אוהבת שקרר
וואלה תופתע לשמוע אבל יש אנשים שנהנים כשקר להם
אתה שם סוודר כי קר ואתה אוהב כשחם
והיא לובשת חשוף כי קר והיא אוהבת שקרר
^לא אני לא מנסה לחנך ואם הדעות שלי מפריעות לך צאי מהשאלה.
למה אני אמרתי לך איך להתלבש.
למה אני אמרתי לך איך להתלבש.
אנונימית
אני לא אצא מהשאלה כי גם לי מותר להביע את דעתי
לנשים הרבה יותר קר מגברים וזה מגובה במחקרים
סיבה עיקרית לזה שבחורה הולכת חשוף בשיא החורף והקור זה כי היא אוהבת ורוצה צומי מגברים ושיסתכלו עליה
סיבה עיקרית לזה שבחורה הולכת חשוף בשיא החורף והקור זה כי היא אוהבת ורוצה צומי מגברים ושיסתכלו עליה
אנונימי
איזו דרמה את עושה כי שלחתי כתבה וואו
גם אני חושבת שהמחקר קצת מטומטם חח אבל איזו תגובה מוגזמת.. כולן פה כאלה רגישות מי שישמע מה אני כותבת באתר.
גם אני חושבת שהמחקר קצת מטומטם חח אבל איזו תגובה מוגזמת.. כולן פה כאלה רגישות מי שישמע מה אני כותבת באתר.
אנונימית
כי זה יפה חורף שלם אני יוצאת עם טופים ולא הייתי חולה אפילו פעם אחת
אנונימית
אנונימית אין לי שכל בקופסא?
אני סטודנטית להנדסת חשמל, אוהבת לבלות ולצאת לברים עם שמלמלות קצרות ועקבים גבוהים? למה? כי אני אוהבת איך שאני נראית, פצצה.
וזה שמפריע לך שבנות אחרות מתלבשות סקסי ואוהבות את עצמן מעיד על חוסר ביטחון.
אני סטודנטית להנדסת חשמל, אוהבת לבלות ולצאת לברים עם שמלמלות קצרות ועקבים גבוהים? למה? כי אני אוהבת איך שאני נראית, פצצה.
וזה שמפריע לך שבנות אחרות מתלבשות סקסי ואוהבות את עצמן מעיד על חוסר ביטחון.
אנונימית
לא מפריע לי שאתן יוצאות עם חשוף מאמי ומה הקשר שאת סטודנטית להנדסת חשמל.
אני רק אומרת שאם מישהי מרגישה יפה רק כשהיא יוצאת עם חשוף אפילו בחורף זה מעיד על חוסר בטחון לדעתי..
מאיפה הסקתם שאני חסרת בטחון כי אני חושבת ככה? גם אני לובשת חשוף, לא בחורף כמובן כי אני מעדיפה לא לקפוא מקור
ולפני ששוב מעוותים את המילים שלי-אני מדברת פה על עצמי. אם יש כאלה שטוב להן ונעים להן בחורף ללבוש חולצת בטן שיהיה להן בכיף.
אני רק אומרת שאם מישהי מרגישה יפה רק כשהיא יוצאת עם חשוף אפילו בחורף זה מעיד על חוסר בטחון לדעתי..
מאיפה הסקתם שאני חסרת בטחון כי אני חושבת ככה? גם אני לובשת חשוף, לא בחורף כמובן כי אני מעדיפה לא לקפוא מקור
ולפני ששוב מעוותים את המילים שלי-אני מדברת פה על עצמי. אם יש כאלה שטוב להן ונעים להן בחורף ללבוש חולצת בטן שיהיה להן בכיף.
אנונימית
^ את כתבת כמה תגובות למעלה שאין לנו כלום בקופסא
אנונימית
זאת לא אני. זאת אנונימית אחרת חח ובאמת מה הקשר..
אנונימית
זה השיא.. ולזה אני קוראת זול.
סובלות בשביל הבחור שיסתכל אם בכלל יסתכל עליהן.. אבל זה מין ימצא את מינו.. בשיא הגשם זה סופר נואש מצידכן, גברים אמיתיים בדגש על ה*גברים* לא יחפשו כי זה לא מושך זה לא סקסי תהיו בטוחות.. אף אחד הגיוני לא יחזיק ממכן ככה והם יאהבו בנו יותר את הצד כשאתן לא מראות שאתן רוצות למשוך תשומת לב וגם אם כן לא שכשאתן עושות את זה בצורה מביכה ומאוד מאוד צפויה דיי, דיי (שואלת השאלה זה די ברור לכולנו שלא נוח להן, הן מהאלה, הולכות לחרמון ומצטלמות עם טופ עד הפטמה.. יום אחרי ידוע איך הן קמות לא? עם דלקת ריאות נו כמובן. אה ואיך שכחתי.. וכנראה עם ההודעה מההוא שיסתכל עליהן.. חח חח)
חוץ מזה תנו לי לישון לשתות שוקו או לראות נטפליקס מה יציאה עכשיו בקור הזה אלוהים
נ.ב לא להיתמם כי לא סחוניה היום אתן לא תעבדו עליי אתן לא עושות את זה בשביל עצמכן אלא בניסיון כושל להרשים, אם התעצבנת מדובר עלייך
סובלות בשביל הבחור שיסתכל אם בכלל יסתכל עליהן.. אבל זה מין ימצא את מינו.. בשיא הגשם זה סופר נואש מצידכן, גברים אמיתיים בדגש על ה*גברים* לא יחפשו כי זה לא מושך זה לא סקסי תהיו בטוחות.. אף אחד הגיוני לא יחזיק ממכן ככה והם יאהבו בנו יותר את הצד כשאתן לא מראות שאתן רוצות למשוך תשומת לב וגם אם כן לא שכשאתן עושות את זה בצורה מביכה ומאוד מאוד צפויה דיי, דיי (שואלת השאלה זה די ברור לכולנו שלא נוח להן, הן מהאלה, הולכות לחרמון ומצטלמות עם טופ עד הפטמה.. יום אחרי ידוע איך הן קמות לא? עם דלקת ריאות נו כמובן. אה ואיך שכחתי.. וכנראה עם ההודעה מההוא שיסתכל עליהן.. חח חח)
חוץ מזה תנו לי לישון לשתות שוקו או לראות נטפליקס מה יציאה עכשיו בקור הזה אלוהים
נ.ב לא להיתמם כי לא סחוניה היום אתן לא תעבדו עליי אתן לא עושות את זה בשביל עצמכן אלא בניסיון כושל להרשים, אם התעצבנת מדובר עלייך
אנונימית
חחח אנונימית גירל למה את כל כך אנטי נשים מה
*מכבה עדכונים לפני שיקרוס לי הטלפון*
*מכבה עדכונים לפני שיקרוס לי הטלפון*
מרגישות יותר ביטחון
היי, סליחה שהבכתי את עצמי בכך שניסיתי להוריד בנות שמתלבשות איך שבא להן. אני חסרת ביטחון עלובה אז אל תשפטי אותי.
בברכה, אנונימית
בברכה, אנונימית
אנונימית
כנראה כי הבגדים האלה גורמים להן להרגיש ביטחון
ולא בא להן ללבוש מיליון שכבות שיסתירו אותן
והן מעדיפות ללבוש חשוף ולקפוא
ולא בא להן ללבוש מיליון שכבות שיסתירו אותן
והן מעדיפות ללבוש חשוף ולקפוא
וואלה מעשה דפוק ופיק מי רצח
אני גם מישהי שאוהבת להתלבש יחסית חשוף, גופיות חולצות בטן שורטים וכאלה, אבל לא אשים את זה במזג אוויר של 3 מעלות או פחות כשגשום ומושלג
בואי אחותי אף אחד לא ירצה אותך קופאת בגופיה בשלג המקסימום זה ייתן לך את הג'קט שלו מרחמים
אני גם מישהי שאוהבת להתלבש יחסית חשוף, גופיות חולצות בטן שורטים וכאלה, אבל לא אשים את זה במזג אוויר של 3 מעלות או פחות כשגשום ומושלג
בואי אחותי אף אחד לא ירצה אותך קופאת בגופיה בשלג המקסימום זה ייתן לך את הג'קט שלו מרחמים
רחמים זו המילה. ^^
אנונימית
עשו חקר ואמרו שככל שאת יותר צעירה יותר חם לך ואת לא מרגישה את הקור
ככל שבא הגיל, כך גם בא יותר שכבות של בגדים, קראתי על זה לפני כמה ימים זה היה גם בחדשות
ככל שבא הגיל, כך גם בא יותר שכבות של בגדים, קראתי על זה לפני כמה ימים זה היה גם בחדשות
כי יוצאים למקום חם, אני עם מעיל ויש לי טופים קצרים יפים.
אמאלה מה הולך כאן, למה לעזאזל שאלה אחת מסכנה צריכה להגיע לרמות כאלו נמוכות של שיח, קצת כבוד לאחרים ולעצמכם.
ובקשר לשאלה, כל אלה שאמרו שזה בשביל צומת לב מבנים, לא אגיד לכם שאתם טועים לגמרי כי יש כאלו שעושות את זה מהמניע הזה, אבל אין שום דבר פסול בזה, כל אחד אוהב שמסתכלים עליו בחן ומחמיאים לו.
בלי קשר שרוב הבנות שמתלבשות ''חשוף'' עושות את זה בשביל עצמן, זה מעלה להן את הביטחון וגורם להן להרגיש טוב עם עצמן.
אני אישית לא מתלבשת חשוף אבל כן יוצא לי לפעמים ללבוש שמלות צמודות או חולצות שהן קצת קצרות בבטן ואני עושה את זה אך ורק בשביל עצמי, כשאני מתלבשת איך שאני אוהבת אני מרגישה הרבה יותר טוב עם עצמי ובטוחה בעצמי מאשר כשאני לבושה בבגדים יותר פשוטים.
תפסיקו לשפוט ותתחילו להבין שלכל אחד יש את הזכות לעשות מה שהוא רוצה, וחלק מהזכות הזאת זה ללבוש מה שאני רוצה בחורף בלי לקבל עשרות של ביקורות על זה.
ובקשר לשאלה, כל אלה שאמרו שזה בשביל צומת לב מבנים, לא אגיד לכם שאתם טועים לגמרי כי יש כאלו שעושות את זה מהמניע הזה, אבל אין שום דבר פסול בזה, כל אחד אוהב שמסתכלים עליו בחן ומחמיאים לו.
בלי קשר שרוב הבנות שמתלבשות ''חשוף'' עושות את זה בשביל עצמן, זה מעלה להן את הביטחון וגורם להן להרגיש טוב עם עצמן.
אני אישית לא מתלבשת חשוף אבל כן יוצא לי לפעמים ללבוש שמלות צמודות או חולצות שהן קצת קצרות בבטן ואני עושה את זה אך ורק בשביל עצמי, כשאני מתלבשת איך שאני אוהבת אני מרגישה הרבה יותר טוב עם עצמי ובטוחה בעצמי מאשר כשאני לבושה בבגדים יותר פשוטים.
תפסיקו לשפוט ותתחילו להבין שלכל אחד יש את הזכות לעשות מה שהוא רוצה, וחלק מהזכות הזאת זה ללבוש מה שאני רוצה בחורף בלי לקבל עשרות של ביקורות על זה.
אנונימית
רוצות להיות שלמות עם עצמן, ולהציג לעולם מישהי שהיא לא דובון שלג
כי הן בנות ללא שכל.
דלקת ריאות<<<<<<צומת לב מבנים
דלקת ריאות<<<<<<צומת לב מבנים
יאללה סתמו. כי באלהן, כדי שתקנאי
כמו מעיל בטן ביזבוז בד
כי לזונות אף פעם לא קר.
סתם גם אני מתלבשת חשוף גם בחורף כי משעמם לי ואני רוצה להיות חולה אין סיבה אחרת
סתם גם אני מתלבשת חשוף גם בחורף כי משעמם לי ואני רוצה להיות חולה אין סיבה אחרת
בוא אני אגיד לך את התשובה האמיתית.
היופי יותר חשוב להן מהבריאות. הן מעדיפות להראות טוב גם אם זה לא נוח ואפילו קצת מסוכן.. בהצלחה להן(:
היופי יותר חשוב להן מהבריאות. הן מעדיפות להראות טוב גם אם זה לא נוח ואפילו קצת מסוכן.. בהצלחה להן(:
אני חייבת להגיד לך שאתה טועה יש בנות שבאמת אוהבות להתלבש "חשוף" וזה הסטייל שלהם אז מה? בגלל כמה גברים שלא יודעים לשלוט בעצמם הם יפסיקו להתלבש איך שהן אוהבות? לא. ויש בנות שעושות את זה כדי להרשים בנים אבל זה סתם מביך שלהם..
וואו וואו וואו אנשים...
חפרתם על הנושא
מיצינו
דיי
חפרתם על הנושא
מיצינו
דיי
אנונימית
אנשים פה מגזימים.
מי דיבר על שורטים וגופיות באמצע החורף?
זה הלבוש החשוף היחידי?
יש בנות שפשוט יש להן מחשוף ומעל זה הן שמות מעיל ואז מורידות במזגן ויכולים להגיד עליהן שהן זולות אפילו שזה כולה מחשוף קטן
יש בנות שפשוט באות עם חולצות צמודות כאלה בחורף מתחת לבגדים החמים (אני)
וזהו אין לי עוד מה להוסיף חוץ מיזה שאתם מגזימים.
אף אחת לא תלבש שורט וגופיה בגשם.
אם לא קר מידי ואני רוצה לוק סטייל קצר כזה אני לובשת חצאית מיני ומגפיים ארוכים וככה רק הברך שלי חשופה לקור אז לא קר לי כל כך.
אם אני אצא לדייט אני לא הולכת לצאת כמו דובון אכפת לי עם מעיל סטייל חרמון וטרניג עבה.
אני אשים גינס, חולצה, סריג צמוד ודק בשביל שיראה טוב בגינס ולא יהפוך אותי למרשמלו ומעיל עבה יפה כזה שיש לי שהוא מהמם ועל רמה.
אתם ממש מקצינים דברים, בחיים לא ראיתי מישהי מסתובבת בגשם עם שורט וגופייה.
בתחילת החורך אני מודה שהייתי מסתובבת עם שורט ופוטר *ארוך* מעל שהוא מגיע עד הברך.
זה לא בשביל לחשוף אצ הרגליים, זה כי זה סטייל, זה יפה, זה מחמיא, זה חמוד, זה בשביל עצמי, לא בשביל בנים.
מי דיבר על שורטים וגופיות באמצע החורף?
זה הלבוש החשוף היחידי?
יש בנות שפשוט יש להן מחשוף ומעל זה הן שמות מעיל ואז מורידות במזגן ויכולים להגיד עליהן שהן זולות אפילו שזה כולה מחשוף קטן
יש בנות שפשוט באות עם חולצות צמודות כאלה בחורף מתחת לבגדים החמים (אני)
וזהו אין לי עוד מה להוסיף חוץ מיזה שאתם מגזימים.
אף אחת לא תלבש שורט וגופיה בגשם.
אם לא קר מידי ואני רוצה לוק סטייל קצר כזה אני לובשת חצאית מיני ומגפיים ארוכים וככה רק הברך שלי חשופה לקור אז לא קר לי כל כך.
אם אני אצא לדייט אני לא הולכת לצאת כמו דובון אכפת לי עם מעיל סטייל חרמון וטרניג עבה.
אני אשים גינס, חולצה, סריג צמוד ודק בשביל שיראה טוב בגינס ולא יהפוך אותי למרשמלו ומעיל עבה יפה כזה שיש לי שהוא מהמם ועל רמה.
אתם ממש מקצינים דברים, בחיים לא ראיתי מישהי מסתובבת בגשם עם שורט וגופייה.
בתחילת החורך אני מודה שהייתי מסתובבת עם שורט ופוטר *ארוך* מעל שהוא מגיע עד הברך.
זה לא בשביל לחשוף אצ הרגליים, זה כי זה סטייל, זה יפה, זה מחמיא, זה חמוד, זה בשביל עצמי, לא בשביל בנים.
לכמה שאלות שמעליי-
אמרתי את דעתי. יש לי 0 אכפתיות לגבי מה שאמרת.
אמרתי את דעתי וזו דעתי.
אמרתי את דעתי. יש לי 0 אכפתיות לגבי מה שאמרת.
אמרתי את דעתי וזו דעתי.
jojo gangster
מתה על מעילי בטן, לא כאלה שממש בטן אלא המעילים האלה מעדיקה שהם באורך של גקט ולא של מעיל שמגיע כמעט עד הברך.
הסיבה- מעיל ארוך עד הברך מקצר אותי ואני גם ככה 1.52.
מעיל קצר יותר מחמיא נקודה.
במעיל ארוך אני נראית כמו מרובעת ובלי קימורים.
להיראות חסרת קימורים גורם לי לחוסר ביטחון.
מתה על מעילי בטן, לא כאלה שממש בטן אלא המעילים האלה מעדיקה שהם באורך של גקט ולא של מעיל שמגיע כמעט עד הברך.
הסיבה- מעיל ארוך עד הברך מקצר אותי ואני גם ככה 1.52.
מעיל קצר יותר מחמיא נקודה.
במעיל ארוך אני נראית כמו מרובעת ובלי קימורים.
להיראות חסרת קימורים גורם לי לחוסר ביטחון.
אם יש חוסר ביטחון פחות שמים לב לזה שקר.
ולשאלה של למה, כשמגיל קטן מרגילים אותך לזה שלהרגיש בנוח זה פחות חשוב מלהרגיש "יפה", הסדר עדיפויות מתעוות.
היו פעמים שגם אני לא התלבשתי כמו שצריך במזג אוויר מסויים כי לא אהבתי איך שהבגדים האלה יושבים עליי, אבל כבר פחות אכפת לי. אמנם אף פעם זה לא היה בקור קיצוני, אבל בכל זאת לא כיף.
זה לא בהכרח נובע מ"צומי" זה לרוב פשוט חוסר ביטחון, בין אם במודע או בין אם לא. תאמין לי שרוב הבנות שאתה מדבר עליהן היו מרגישות גם לא בנוח עם בגדים חמים יותר. הרבה מהביטחון שלהן נובע מהנראות, כמו שהכניסו להן לראש מגיל 3.
וזה לרוב לא קשור ל"להרשים בנים" זה ביטחון עצמי.
לתקוף את הבנות האלה זה מיותר, תתמקדו בבעיה האמיתית שהיא הסיבה שאותן בנות מרגישות ומתנהגות ככה.
ולשאלה של למה, כשמגיל קטן מרגילים אותך לזה שלהרגיש בנוח זה פחות חשוב מלהרגיש "יפה", הסדר עדיפויות מתעוות.
היו פעמים שגם אני לא התלבשתי כמו שצריך במזג אוויר מסויים כי לא אהבתי איך שהבגדים האלה יושבים עליי, אבל כבר פחות אכפת לי. אמנם אף פעם זה לא היה בקור קיצוני, אבל בכל זאת לא כיף.
זה לא בהכרח נובע מ"צומי" זה לרוב פשוט חוסר ביטחון, בין אם במודע או בין אם לא. תאמין לי שרוב הבנות שאתה מדבר עליהן היו מרגישות גם לא בנוח עם בגדים חמים יותר. הרבה מהביטחון שלהן נובע מהנראות, כמו שהכניסו להן לראש מגיל 3.
וזה לרוב לא קשור ל"להרשים בנים" זה ביטחון עצמי.
לתקוף את הבנות האלה זה מיותר, תתמקדו בבעיה האמיתית שהיא הסיבה שאותן בנות מרגישות ומתנהגות ככה.
אני עם ארבע שכבות
לא יודעת למה אבל שיעשו מה שטוב להן
באמת מה הקשר סטודנטית להנדסת חשמל? את רוצה לספר לנו איזה ציונים את מקבלת? אולי את מהסטודנטיות החלשות שנרשמו לתואר רק כדי להתרברב ולהגיד "אני סטודנטית להנדסת חשמל" תראו אני גאונה ובעצם את לא מספרת לנו שאת לא מצליחה בתואר ואת בדרך לנשור מהלימודים
את ניסית לצאת שחצנית
עכשיו את מבינה למה בנות שמתלבשות חשוף כמוך לא אינטלגנטיות?
את ניסית לצאת שחצנית
עכשיו את מבינה למה בנות שמתלבשות חשוף כמוך לא אינטלגנטיות?
אנונימי
שיתלבשו איך שבא להן אבל חבל שזה על חשבון בריאותן. זה לא שאתן הולכות ברחוב עם חשוף וכולם אומרים וואו בטח חם להן כשיש 7 מעלות בחוץ אבל בסדר
מעולם לא ראיתי כל כך הרבה בעלי גולגלות עבות במקום אחד. למה כל כך אכפת לכם שמישהי אוהבת את הגוף שלה? תנו לאנשים לעשות מה שהם רוצים, גם אם זה אומר ללבוש קרופ טופ בגשם. לא עניינכם. מביכים.
כולם פה בהגזמות של החיים
לא שמעתי אי פעם על מקרה מוות של מישהי כי היא יצאה עם גופיה ומעל מעיל ובמסיבה/ישיבה הורידה את המעיל באמת כאילו
אם מישהי מרגישה טוב עם עצמה וזה עושה לה טוב להיות עם בגדים כאלה כי זה מה שהיא אוהבת זה מה שהיא תלבש נקודה.
קצת צינון ושיעול יכול להיות גם למישהו שלובש מעיל ומסתובב בחוץ
לא שמעתי אי פעם על מקרה מוות של מישהי כי היא יצאה עם גופיה ומעל מעיל ובמסיבה/ישיבה הורידה את המעיל באמת כאילו
אם מישהי מרגישה טוב עם עצמה וזה עושה לה טוב להיות עם בגדים כאלה כי זה מה שהיא אוהבת זה מה שהיא תלבש נקודה.
קצת צינון ושיעול יכול להיות גם למישהו שלובש מעיל ומסתובב בחוץ