5 תשובות
שואל השאלה:
תודה את/ה בן או בת
תודה את/ה בן או בת
אנונימית
ונייס שלך
מה איתך וזה
תנסי להמשיך תשיחה
תנסי להמשיך תשיחה
תכתבי לו " היידה"
סאחתיין על האומץ
אנונימית
באותו הנושא: