5 תשובות
שואל השאלה:
הבנאדם ניצל אותי ובסוף הוא זה שנפרד ממני בגדתי זה לא התיאור למצב
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה תודה אתה מדהים❤
אנונימית
שואל השאלה:
ממש ממש לא בגדתי
אנונימית
יכול להיות שהוא אמר להם כי הוא לא יכל להתמודד עם הפרידה וזה נורמאלי שזה מעסיק אותך את אחרי פרידה אני והאקס שלי נפרדנו מלפני שלושה חודשים ואני לפעמים עדיין חושבת עליו
תעבדי על האישיות שלך נשמה שלי
זה שבגדת זה לא טוב...
אנונימית