76 תשובות
וואו נדיר
נראה כמו העין של אמנדה סייפריד
אנונימית
יש עוד לאן להשתפר אבל רואים שיש לך עתיד. אני ממליצה לך ללמוד קצת אנטומיה ולנסות בפעם הבאה לצייר ממודל ולא מהדמיון במיוחד באיברי גוף
שואל השאלה:
אני מנסה חחח אבל אף פעם לא יוצא לי פרופורציות טובות):
אני מנסה חחח אבל אף פעם לא יוצא לי פרופורציות טובות):
הכל ניין של דיוק ותשומתלב לפרטים
נראה ממש טוב, רואים שיש כישרון
ממליצה להסתכל על שיטות איך יותר להעמיק את הריאליסטיות של הציור, במיוחד בגבה
ממליצה להסתכל על שיטות איך יותר להעמיק את הריאליסטיות של הציור, במיוחד בגבה
איך עשית את זה????? זה מושלםםםם
וואי אם היית רואה את הציורים שלי... היית מעדיפה לאכול ג'לי מלתלות אותם בחדר. זה מהמם
וואי אם היית רואה את הציורים שלי... היית מעדיפה לאכול ג'לי מלתלות אותם בחדר. זה מהמם
שואל השאלה:
לא גליי רק לא גלי
לא גליי רק לא גלי
תראי את הציורים שלי ותחשבי שוב חחח
מדהים אחותי
מהממםם
יפה
וואו מוורף
מטורף**
מהמם באמת
מקסים
יפהההההה
וואו ממש יפהה
וואו זה מדהים רק תנסי לעבוד יותר על לטשטש, אני גם התחלתי לצייר לפני כמה חודשים ושבוע שעבר התחלתי ציור שבאמת ממש הקפדתי אחרי כל שלב לטשטש ויצא לי ממש יפה
אמאמאמא
זה מושלם!
זה מושלם!
לא אהבתי
אנונימית
די טוב, נחמד.
ממש יפה
מציעה לך להוסיף צל מתחת לגבה (:
מציעה לך להוסיף צל מתחת לגבה (:
נחמד
כנסי רגע לראש שלי..
נכנס לשאלה דעה כנה על הציור
חושב אם היא שואלת דעה כנה על הציור, כנראה שהציור לא משהו.
נכנס לתמונה
פאקק זה נדירר
נכנס לשאלה דעה כנה על הציור
חושב אם היא שואלת דעה כנה על הציור, כנראה שהציור לא משהו.
נכנס לתמונה
פאקק זה נדירר
כן זה ממש יפה
פאקינג מושלם
מעלף אהובתי כישרון!
זה מהמם.הייתי ממליצה לך לעבוד יותר על הטשטוש וגם על הפרופורציות שבין העין לגבה
ממש יפה
חבל שרואים רק חצי(לפחות אצלי)
ממליצה לעבוד על הצללות מסביב לעין(עצמות לחיים, וגשר האף) וזה יתן לזה הרגשה של חלק מפרצוף במקום רק גלגל עין ריסים וגבה
חבל שרואים רק חצי(לפחות אצלי)
ממליצה לעבוד על הצללות מסביב לעין(עצמות לחיים, וגשר האף) וזה יתן לזה הרגשה של חלק מפרצוף במקום רק גלגל עין ריסים וגבה
מושלם אמאלהה
וואי מהמם
וואו ממש ממש יפה
באמת שמהמם!!!
יפה רצחח
והריסיםם איךך אף לא יוצא לי ככהה
והריסיםם איךך אף לא יוצא לי ככהה
אמאלהה אחותי נשבעת לך שמהמם
לא אהבתי
אנונימי
אמאלה זה מושלם באמת
מושלם. הלוואי והיה לי את הכישרון שלךך
דיי
זה מדהים
אבל אני לא הכי מבין בזה
זה מדהים
אבל אני לא הכי מבין בזה
זה מהמם
וואו נראה כל כך אמיתי, כשאני מנסה לצייר ככה יוצא עם יותר מדי צל. את כישרונות, תמשיכי!
אני שוב אומרת, אני ממש אוהבת את זה, זה פשוט כישרון, ואני נורא אוהבת את זה זאת לא אומרת שזה נורא, כי זה ממש לא ויש לי חברות שמעולות במשהו ואומרות שהן לא ואני באמת לא ואת האמת שזה די פוגע
ואוו את כישרוןן זה מעלף
מהמם ממש!!
הייתי מציעה לך להמשיך להצליל את העפעף העליון והעפעף התחתון, ולפעם הבאה גם להסתכל על מודל של עין כך שהפרופורציות יהיו מדוייקות יותר. למרות שהפרופורציות דווקא בסדר גמור.
באמנות אין נכון ולא נכון.
הייתי מציעה לך להמשיך להצליל את העפעף העליון והעפעף התחתון, ולפעם הבאה גם להסתכל על מודל של עין כך שהפרופורציות יהיו מדוייקות יותר. למרות שהפרופורציות דווקא בסדר גמור.
באמנות אין נכון ולא נכון.
יפה!! תנסי להתאמן על הצללות ועל איך לעשות צורת גבות טובה ואיך ממש לעשות את השיערות של הגבות וריסים ולאט לאט תיהיה ממש טובה!! אומרת מנסיון אני למדתי מסרטןנים ביוטיוב איך
חמוד
דיי זה מושלםם
הלוואי עליי לצייר ככה
הלוואי עליי לצייר ככה
מדהים!!!
זה מושלם!!!!!!! אבל בקטע מוגזם
שואל השאלה:
וואי תודה לכולםם❤❤❤❤❤
וואי תודה לכולםם❤❤❤❤❤
הורס!!!
מהמםם
ציור מטורף!!! אהבתי
יפיפה
אמאלהה
אבל כמה שנים את מציירת???? כי אני ממש רוצה לדעת לצייר, כי זה באמת תחביב מהמם אבל כל פעם שאני מציירת אני בורחת מהציור כי הוא קריפי מדי (גם ילדה קטנה וחמודה או פרחים יוצאים לי קריפי אני מאוד כישרונית)
וואוו ריאליסטי בטירוף
שואל השאלה:
^ מאד שאני זוכרת את עצמי, גיל שנתיים אולי התחלתי לקשקש חחח
^ מאד שאני זוכרת את עצמי, גיל שנתיים אולי התחלתי לקשקש חחח
שואל השאלה:
מאז^
מאז^
אבלל אני מקשקשת גם עכשיו ואני בת 14 כמעטט
וואו זה מושלם
זה לא סתם טוב, זה מדהים! אני הייתי מציירת עיניים המון, אבל אני עדיין שואבת המון אבל המון השראה מהציור שלך
אבל יש דבר אחד שהייתי ממליצה להוסיף והוא להוסיף הצללה ליד העין והגבה, אבל זה לא חובה
ציור מעולה, תמשיכי כך!
אבל יש דבר אחד שהייתי ממליצה להוסיף והוא להוסיף הצללה ליד העין והגבה, אבל זה לא חובה
ציור מעולה, תמשיכי כך!
וואלה חפה יש כישרון
וואו יפה
מהמםם אבל חושבת שיכולת להוסיף קצת עומק לעפעף
זה יפה
בואי נראה אותך מציירת עכשיו את עין שמאל xd
בואי נראה אותך מציירת עכשיו את עין שמאל xd
שואל השאלה:
^חחח איזה
יצא נורא ואיום
^חחח איזה
יצא נורא ואיום
איך נורא ואיום???? עכשיו ברצינות רוצה שאני אשלח לך תמונה של איך אני מציירת עין?
שואל השאלה:
^יאללה
^יאללה
זה יחסית נראה טוב. יש מקום לשיפור הרבה מקום אבל העיקר שאת עושה את זה להנאה.
מהמםם יש פונטציאל ענקק
וואי כשרוןן
מוכשרת ברמות כל הכבוד זה מהמם
תעשי שיער גם
וואו ממש אהבתי
באותו הנושא: