6 תשובות
ללכת לרופא הנכון שיביא תרופה נכונה
שואל השאלה:
הלכתי כולם אמרו אין מה לעשות
הלכתי כולם אמרו אין מה לעשות
אנונימית
אין תרופה לוירוס לרוב זה עובר לבד.. תשתי תה עם דבש ואם יש לך דבש גולמי ואת אוהבת זה ממש עוזר מניסיון
ללכת לרופא
יש גם סוכריות לזה
אוי אחותי אותו מצב, תלכי לרופא ותרגישי טוב
אנונימית
באותו הנושא: