13 תשובות
יכול להיות שזה דיכאון אבל אני לא באמת יודעת
תנסי לצאת יותר לדבר עם חברות ללמוד.
ומה שעושה לך טוב
מה הסיבה שאת מרגישה ככה? זה נורמלי להרגיש ככה, אבל בסופו של דבר את צריכה להתאפס על עצמך כי מצב כזה לא יכול להימשך יותר מדי.
את גם וגם
אנונימית
הכל בסדר זאת רק תקופה הכל היה בסדר תקומי ותעשי מה שהלב שלך אומרת רק הצלחה 3>
אנונימית
באי לפרטי אני רוצה לעזור לך
יש לי רעיון
לצערי גם אני ועוד הרבה אנשים מרגישים כמוך. זה הכל תלוי בגישה שלך... אני בן אדם שאוהב להיות לבד כי התרגלתי לבדידות ולעצב. ובגלל זה מרחיקה ממני אחרים בלי כוונה. אבל זה מובן, לא לכל אחד יש מצב רוח תמיד ויש תקופות פחות טובות בחיים. אבל העצה הכי טןבה שאני יכולה לתת לך כרגע היא למצוא את הבן אדם הנכון לשתף אותו, שיתמוך בך ויתן לך כתף.
בין אם זה הורה, חברה טובה או אפילו פסיכולוג. זה לא בושה לבקש עזרה, תזכרי את זה תמיד.
ואם את רוצה מזומנת לדבר איתי בפרטי .
שואל השאלה:
הייתי רוצה לחשוב שזו תקופה אבל זה לא מרגיש ככה, זה כמעט שנתיים ככה או יותר...
אין לי חשק לכלום הכל חסר משמעות
וסיפרתי לאחת החברות הקרובות שלי אבל זה מביך אותי אני לא יכולה, היא לא באמת מבינה אותי ואני לא רואה את עצמי מספרת לעוד מישהו..
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם על התשובות
ולאלה שכתבו על הפרטי.. תודה, אבל אני ממש מתביישת להתכתב עם אנשים וזה גורם לי ללחץ..
אנונימית
אני מבינה... לפעמים לא מוצאים את האנשים הנכונים עדיין וזה בסדר, את לא חייבת לשתף כל אחד מה עובר עליך.
את יכולה למשל לכתוב ביומן ולפרוק את מה שעל הלב , לצייר את זה או למצוא כל דבר יצירתית לפרוק .
ואפלו כאן, רק אם את רוצה, באופן אנונימי לשתף מישהו שנראה לך נחמד
יפה שלי , הכל בסדר בך . מרגיש לי שאת צריכה קצת להתעורר תנסי להגיע קצת יותר לבית ספר ושם לנסות להתחיל לדבר עם בנות חדשות.
את בסדר גמור,יש אנשים שקצת קשה להם עם החיים ,עם מסגרות ושגרה.
תלמדי להגיע לאיזון ותמיד להשתפר ,תציבי לעצמך מטרות ויעדים ותגיעי לגדולות .
נורמלי לגמרי
הכל טוב, נורמלי בתקופה הזאת
את לא עצלנית ולא טיפשה הכל טוב.