8 תשובות
אל תראי
שואל השאלה:
ואם הם יבקשו לראות
ואם הם יבקשו לראות
בסופו של דבר הם יראו אותה
גם אם תרצי או לא
אז תנסי להשלים עם זה ;-;
אני איתך בלב אחותי 3>
גם אם תרצי או לא
אז תנסי להשלים עם זה ;-;
אני איתך בלב אחותי 3>
אם את צריכה עזרה או משהו אני איתך
אני נוהג לפי חוק של "מה שלא יודעים לא כואב".
אני לא מראה להורים שלי אם הם לא מבקשים ולא מזכיר להם שהיא קיימת, ולרוב הם שוכחים.
אני לא מראה להורים שלי אם הם לא מבקשים ולא מזכיר להם שהיא קיימת, ולרוב הם שוכחים.
שכחתי אותה בבית ספר, איבדתי, אנלא מוצאת
תגידי שלא לקחת או שתצלמי להם ותשני איכשהו ציונים
אח שלי לפני שנתיים קיבל חרא תעודה וכשהם ביקשו לראות הוא אמר שהם עוד לא קיבלו וכל פעם הוא נתן תירוץ אחר זה בכיתה/ נתתי למורה לבדוק/אצל חבר שלי וכו .
הם שכחו מי זה בסוף
אבל בתעודת סוף שנה הם ראו את הציונים של המחצית הראשונה._.
הם שכחו מי זה בסוף
אבל בתעודת סוף שנה הם ראו את הציונים של המחצית הראשונה._.
באותו הנושא: