21 תשובות
לא אני אוהבת את הסטיפס
אם זה יהיה סטיפס 2 אז לך על זה
^ כן מסכימה
יאללה לך על זה
כן אבל גם בלי נאמנים!!!
אנונימית
לא
כן
תלוי, אבל בלי נאמנים הוא לא יהיה שווה כלום..גם אם הם טועים הרבה פעמים, הם מצילים את האתר מלהיות חסר תועלת לחלוטין ומלא ב100% ספאמים.
מה רע בספאמים
אנונימית
כן ובלי כללים נוקשים
לא זה חלק מהחוויה
הקריסות זה חלק מהאווירה של סטיפס ..
סתם, מי לא היה רוצה? יש עוד כמה שינויים שצריך לעשות כדי שיהיה אתר מושלם..(:
כן
לא, מספיק אתר סטיפס אחד
איזה קריסות? ונראלי שאם יהיה שני אתרים אז חצי אנשים יהיו שם וחצי פה ושניהם לא יצליחו אז לא בבקשה אל תעשי את זהה
למה לא בטח? ובלי כללים קשים
אנונימי