11 תשובות
הייתי בטיקטוק
הייתי בשלג
פיפי
לאנשים אין חיים?
היתי בווצאפ
סידרתי את החדר
הלכתי ללייב של psyqr
החתיךך
באמת שכל שנייה הייתי על האתר דרך המחשב
ואכלתי
לא ,זה למה^^^^^ אנשים בסטיפס את יודעת
ולא הבנתי מה נסגר..,ככל הנראה תחזוקה של האתר
כמוך, עברתי לכספ
אנונימית
חשבתי שהוא קרס רק לי... ניסיתי להיכנס פעם אחת, לא עבד ואח"כ יותר מאוחר ניסיתי שוב, לא עבד, ואז לפני איזה שעה ניסיתי שוב ועבד.. בזמן הזה הכנתי עוגיות, שטפתי כלים, הייתי בזום, הייתי בטלפון, הכנתי עבודה במתמטיקה... חחח