8 תשובות
כן
ען
כן
ארבעה שבועות
שואל השאלה:
אני יודע... רגע אבל לא זכרת את הסדרה עוד מהפעם הראשונה?
אנונימי
לקח לי חצי שנה לסיים נארוטו ושיפודן
שואל השאלה:
^^ רגע שאלה אחרונה כי חפרתי לך: זה היה מרהיב כמו בפעם הראשונה? כאילו לא היה לך קצת משעמם לראות את זה עוד פעם? עזרה כי אני רוצה לדעת אם אני אוכל לראות את זה עוד בפעם בהמשך החיים
אנונימי
עדיין לא סיימתי
שואל השאלה:
ראית את הסדרה שלוש פעמים?
אנונימי