13 תשובות
אני חושב שלא
לא, למה כן
שמעתי שכן
לא, זה שביתה לא חוקית
לא אצל כולם
עובדות ועובדי הוראה יקרים,
לאור החלטת הממשלה שחושפת אתכם לנגיף הקורונה באופן שמסכן את בריאותכם ולנוכח אלפי פניות מכם, יינקטו מחר צעדי מחאה - אין להגיע מחר לבתי הספר ולגנים.
במוסדות החינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל.
בכתות חנ"מ בבתי ספר רגילים - יצטרפו למחאה.
אנא המתינו להנחיות באשר לצעדי מחאה נוספים.
בברכה,
יפה בן דויד
מזכ"לית הסתדרות המורים
לאור החלטת הממשלה שחושפת אתכם לנגיף הקורונה באופן שמסכן את בריאותכם ולנוכח אלפי פניות מכם, יינקטו מחר צעדי מחאה - אין להגיע מחר לבתי הספר ולגנים.
במוסדות החינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל.
בכתות חנ"מ בבתי ספר רגילים - יצטרפו למחאה.
אנא המתינו להנחיות באשר לצעדי מחאה נוספים.
בברכה,
יפה בן דויד
מזכ"לית הסתדרות המורים
שואל השאלה:
פשוט ראיתי שהציעו השאלה אם זה באמת יקרה
פשוט ראיתי שהציעו השאלה אם זה באמת יקרה
אנונימית
אצלי כן:)
שואל השאלה:
כיף לךך
כיף לךך
אנונימית
שואל השאלה:
באלי גם
באלי גם
אנונימית
לא לצערנו
השביתה היא של הסתדרות המורים, אז גם אם כן זה לתלמידי יסודי וחטיבות ופחות לתיכון
באותו הנושא: