6 תשובות
מחזקת, בכללי לוקחים אקמול.
וואו סיס אני כל כך מבינה אותך, יש כדורים מיוחדים לנשים שסובלות כאבים עזים ממליצה ללכת לרופא נשים
יש רק כדורים או כרית חימום...החיים מחורבנים. אני יכולה להבין את זה.
כי אלוקים שונא אותנו
גם אני ככה אין מה לעשות
מחזקת
זה נורא