4 תשובות
האמא של הילד הראשון היא אמא ביולוגית והיא אחות של הילד השני...
הילד השני הוא מאומץ של אחות של הילד הראשון וככה הילד הראשון הוא דוד (חורג) של הילד השני...:)
הילד השני הוא מאומץ של אחות של הילד הראשון וככה הילד הראשון הוא דוד (חורג) של הילד השני...:)
דודות אחת של השנייה ניראה לי o_o
אנונימי
אכיין ודוד o:
אחים?
באותו הנושא: