8 תשובות
לא מה אתם רוצים ממנה
זה לא יפה לבקש דבר כזה פשוט...
את יודעת אולי לא היה עליה כסף והיא הייתה חייבת להגיע לאנשהו לפחות היא ביקשה ולא התפלחה
שואל השאלה:
זה 3 תחנות זה בזבוז כסף לשלם ואני לא בת אני בן
אני חושבת שכן כי את גוזלת מהחברה בכללי לא מהנהג עצמו
לא הוא הסכים
זה לא משנה אם הוא הסכים זאת לא החברה שלו לול
באותו הנושא: