9 תשובות
אתה לוקח את המטוש מסובב בלוע ובאף אחרי זה שם בחומר ומסובב בתוכו אחרי זה מטפטף שלוש טיפות בחור של הבדיקה
שמים את המטוש באף ומסובבים עשר פעמים
שמים את המטוש בתוך הנוזל
מערבבים טוב
שמים מכסה
ומטפטפים איזה 2 טיפות לתוך הריבוע
מכניסים את המטוש באף אחר כך מכניסים לתוך הדבר הזה וצריכים לטפטף לפחות 3 טיפות לתוך החור
אחרי כמה שניות כבר מתחיל להיות צבע על זה וממש כמה דקוצ אחרי יש כבר פס ברור
להכניס את המטוש ללוע לסובב, להוציא להכניס לכל אחד מהנחירים ולסובב חמש פעמים (תכניסי עד שאת מרגישה קצת דגדוג כזה) אחרי שעשית אתזה להכניס לתוך המיכל של הנוזל ולסובב טוב ואז את הנןזל לשים איפה שהבדיקה עד שיוצא בועות
יש לך את המטוש את לוקחת אותו דוחפת לנחיר מסובבת דוחפת למחיר השני מסובבת ואז יש את הבקבוקון הקטן הזה עם המכסה האדום את פותחת את המכסה מערבבת טוב טוב את המטוש ואז סוגרת את הבקבוקון ואז את שמה איפה שיש את העיגול הזה בבדיקה עצמה את מטפטפת חמש שש טיפות ומחכה בערך 15 דק למרות שהתוצאה בדרכ מיידית
יש קיסם כזה
מסובבים בגרון מעט שיספג הרוק
אחר-כך לאף מסובבים בשני הצדדים
וזה בא עם בקבוקון קטן עם מים .לוקחים את הקיסם מכניסים לבקבוקון מערבבים ואז שופכים 5 טיפות לעיגול שיש בבדיקה עצמה ואם זה 2 פסים זה חיובי ואם זה 1 שלילי.מחכים רבע שעה לתוצאה
לוקחים את המטוש ומכניסים לפה ( לוע ) אחכ לאף ומסובבים בכל נחיר 5 פעמים. אחרי זה מכניסים את המטוש לתוך הנוזל הזה ואז מערבבים טוב ואז לקחת את הבדיקה עצמה ולטפטף לחור שם 3-4 טיפות( חשוב שלא יהיה יותר , זה קריטי)
ואז אחרי 15 דקות תגלי
מכניסים את המטוש לפה, כמה עמוק שאתה יכול ואז לשני הנחיריים ואז מכניסים את המטוש למבחנה הזאת עם הנוזל בפנים ושוברים אותו ככה שהחלק שהכנסת לפה יישאר שם. ואז שמים את המכסה על המבחנה ומטפטפים איתו 3 טיפות לשקע שיש על הבדיקה עצמה
ואחרי רבע שעה אם יש קו אדום אחד את שלילית ואם יש שניים את חיובית
זה מצויר בהוראות