4 תשובות
אם העגיל די חדש הוא נסתם ואם לא אז יש צלקת קטנה
נשאר צלקת אני חושבת
תלוי מתי עשית, אם הורדת אחריי חודשיים שעשית לא יהיה צלקת זה יסגר שנייה, אבל אם אחרי הרבה זמן זה ישאיר צלקת לחודש חודשיים ויעלם
נראלי שתשאר צלקת לתמיד בגלל שאני עשיתי חורים באוזנים כשהייתי קטנה ועדיין יש לי צלקות אחרי איזה 6 שנים שהורדתי אותם
אנונימית