10 תשובות
היא לא רוצה להיות בסביבה של האויבת שלה כביכול אז היא מתרצת בשביל לא לבוא..אני חושבת שתבטלו את זה כי זה מצב לא נעים
או שפשוט היא בוגרת והיא לא תתיחס לאותה ילדה
אל תוותר על הידידה אבל נשמע שהיא בקטע שלך, תפנה לה קצת זמן, גם אם הוא לא בטיול בזה
שואל השאלה:
אנחנו בני 16.
ביום הולדת של חברה היא התעלמה ממנה אבל זה ויום הולדת זה לא אותו דבר כי כאן אי אפשר ממש להתעלם אחת מהשניה.
לידידה אין ממש בעיה עם הקראש בעיקר לקראש יש בעיה עם הידידה...
ואני רואה את הקראש כרגע בתור ידידה כמוה כדי שיהיה שיוויון
אנחנו בני 16.
ביום הולדת של חברה היא התעלמה ממנה אבל זה ויום הולדת זה לא אותו דבר כי כאן אי אפשר ממש להתעלם אחת מהשניה.
לידידה אין ממש בעיה עם הקראש בעיקר לקראש יש בעיה עם הידידה...
ואני רואה את הקראש כרגע בתור ידידה כמוה כדי שיהיה שיוויון
אנונימי
שואל השאלה:
היו לנו טיולים בצפון כמו:
7:30-8:30 נסיעה באוטו לאזור נהלל
9:00 מתחילים ועושים את *בית שערים* ופסל *אלכסנדר זייד*
10:30 מגיעים ל *מבוך בעמק*
11:30 סיור בקיבוץ *שדה יעקב*
12:00 ארוחת צהריים ב *מקדונלדס' שדה יעקב*
13:00 לוקחים קו לתל שמרון ושביל יזרעאל
13:30-14:30 מסלול תל שמרון ושביל יזרעאל
14:30-16:00 סיור בנהלל
16:00-17:00 קווי חזרה הביתה
גם טיולים רציניים עם מסלולים כמו שלמעלה רק לירושלים, לשדה בוקר, חבר שלי גם עשה טיול במצפה רמון ואילת ביום.
גם אני עושה טיולים ארוכים באופניים של שבילי ישראל, ואנחנו רק בהתחלה.
ועכשיו אנחנו לא ממש בטוחים לאן ניסע מחר, זה תלוי במצב של הקווים בגלל הסופה.
זה אולי יהיה לצפון או ירושלים שוב ואם לא יהיה זמין שם אז יש לנו מלא תכנונים אחרים.
וכן אנסה לפתח שיחה אפילו שזה לא משהו נדיר אצלנו, היא גם הזמינה אותי לפגישות שהיא אירגנה והיה כיף
היו לנו טיולים בצפון כמו:
7:30-8:30 נסיעה באוטו לאזור נהלל
9:00 מתחילים ועושים את *בית שערים* ופסל *אלכסנדר זייד*
10:30 מגיעים ל *מבוך בעמק*
11:30 סיור בקיבוץ *שדה יעקב*
12:00 ארוחת צהריים ב *מקדונלדס' שדה יעקב*
13:00 לוקחים קו לתל שמרון ושביל יזרעאל
13:30-14:30 מסלול תל שמרון ושביל יזרעאל
14:30-16:00 סיור בנהלל
16:00-17:00 קווי חזרה הביתה
גם טיולים רציניים עם מסלולים כמו שלמעלה רק לירושלים, לשדה בוקר, חבר שלי גם עשה טיול במצפה רמון ואילת ביום.
גם אני עושה טיולים ארוכים באופניים של שבילי ישראל, ואנחנו רק בהתחלה.
ועכשיו אנחנו לא ממש בטוחים לאן ניסע מחר, זה תלוי במצב של הקווים בגלל הסופה.
זה אולי יהיה לצפון או ירושלים שוב ואם לא יהיה זמין שם אז יש לנו מלא תכנונים אחרים.
וכן אנסה לפתח שיחה אפילו שזה לא משהו נדיר אצלנו, היא גם הזמינה אותי לפגישות שהיא אירגנה והיה כיף
אנונימי
שואל השאלה:
חחחחחח תאמין לי לפני שנה אני קינאתי באנשים עם חברים זורמים עד שמצאתי בסוף
בן כמה אתה?
ולא מרגיש לי עדיין שזה הרגע, אין מספיק להט בין שנינו, לא נפגשנו מספיק אני רק לפני חודש רציתי אותה נאמר ככה וזה הגיוני כי אני לא ממש יוזם בנינו דברים
אני גם צריך לבחון את האופי שלה יותר כדי להכריע אם אני רוצה אותה או לא
כי הרבה אומרים שהאופי שלה רע
חחחחחח תאמין לי לפני שנה אני קינאתי באנשים עם חברים זורמים עד שמצאתי בסוף
בן כמה אתה?
ולא מרגיש לי עדיין שזה הרגע, אין מספיק להט בין שנינו, לא נפגשנו מספיק אני רק לפני חודש רציתי אותה נאמר ככה וזה הגיוני כי אני לא ממש יוזם בנינו דברים
אני גם צריך לבחון את האופי שלה יותר כדי להכריע אם אני רוצה אותה או לא
כי הרבה אומרים שהאופי שלה רע
אנונימי
שואל השאלה:
חלק מזהירים אותי ממנה חלק אומרים שהאופי שלה טוב, זה ממש חלוק דעות...
אני לא נותן לה להיכנס ללב יותר מדי עד שאדע מי היא בידיוק, אני לא אתן לה לנצל אותי לדברים אחרים ולא הפראייר שלה.
גם אנילפני חצי שנה הכרתי מישהי שהייתה האהבה הראשונה שלי ושמתי לב שמנצלת אותי אז פשוט העפתי אותה מהחיים שלי גם למרות שאהבתי אותה באותו הזמן.
ועד עכשיו אני גאה במה שעשיתי ועברתי שינוי מטורף לטובה, הפכתי לגרסה יותר טובה של עצמי
חלק מזהירים אותי ממנה חלק אומרים שהאופי שלה טוב, זה ממש חלוק דעות...
אני לא נותן לה להיכנס ללב יותר מדי עד שאדע מי היא בידיוק, אני לא אתן לה לנצל אותי לדברים אחרים ולא הפראייר שלה.
גם אנילפני חצי שנה הכרתי מישהי שהייתה האהבה הראשונה שלי ושמתי לב שמנצלת אותי אז פשוט העפתי אותה מהחיים שלי גם למרות שאהבתי אותה באותו הזמן.
ועד עכשיו אני גאה במה שעשיתי ועברתי שינוי מטורף לטובה, הפכתי לגרסה יותר טובה של עצמי
אנונימי
שואל השאלה:
^^כן אבל אחי צבא כדאי לך לשאוף על לטוס עם חברים וכנראה שהרוב יזרמו איתך, אם לא אז כנראה שהם לא החברים המתאימים לך לטיולים.
יש כמה סוגי חברים וכנראה לא מצאת את הסוג של הטיולים ואתה תמצא אם תכיר הרבה והצבא הוא נקודת מפנה מאוד טובה בשבילך
^^כן אבל אחי צבא כדאי לך לשאוף על לטוס עם חברים וכנראה שהרוב יזרמו איתך, אם לא אז כנראה שהם לא החברים המתאימים לך לטיולים.
יש כמה סוגי חברים וכנראה לא מצאת את הסוג של הטיולים ואתה תמצא אם תכיר הרבה והצבא הוא נקודת מפנה מאוד טובה בשבילך
אנונימי
שואל השאלה:
קרה משהו הזוי הרגע, התקשרתי לחבר שלי והוא אמר לי שהוא לא דיבר עם הקראש על זה שאני בא לשם אז איך היא יודעת שאני הולך.
הדבר השני הוא שהוא מטייל גם היום רק שאני והקראש לא יכולים היום אז כנראה הידידה תבוא איתו ועם חבר אחר שלנו לשם ואז מחר נלך אני הוא והקראש
קרה משהו הזוי הרגע, התקשרתי לחבר שלי והוא אמר לי שהוא לא דיבר עם הקראש על זה שאני בא לשם אז איך היא יודעת שאני הולך.
הדבר השני הוא שהוא מטייל גם היום רק שאני והקראש לא יכולים היום אז כנראה הידידה תבוא איתו ועם חבר אחר שלנו לשם ואז מחר נלך אני הוא והקראש
אנונימי
שואל השאלה:
אז בצבא אתה תמצא חברים יותר זורמים ואחרי צבא תאמין לי לא יהיה אחד שלא ירצה לעשות טיול אחרי צבא
אחותי סיימה וטסה עם חברות שלה לחול עוד שבוע
ועדיין לא מאוחר להכיר חברים חדשים ולעשות איתם טיולים עד הצבא
אז בצבא אתה תמצא חברים יותר זורמים ואחרי צבא תאמין לי לא יהיה אחד שלא ירצה לעשות טיול אחרי צבא
אחותי סיימה וטסה עם חברות שלה לחול עוד שבוע
ועדיין לא מאוחר להכיר חברים חדשים ולעשות איתם טיולים עד הצבא
אנונימי
באותו הנושא: