12 תשובות
שואל השאלה:
עדיין לא הבנתי
אנונימית
כוח הכבידה
את מסתובבת איתו, אין הבדל בין המהירות הזוויתית שלך למהירות הזוויתית של הכוכב.
אנונימי
שואל השאלה:
^^ זה אומר שאני מסתובבת עכשיו?
אנונימית
זה לאט ברמות וכבד
שואל השאלה:
איך אני לא מרגישה את זה?
זה ממש ממש לאט?
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל זה יש סחרחורות?
אנונימית
לא בגלל זה יש סחרחורות, וזה בגלל כוח המשיכה שמשאיר אותך במקום אחד ומהירות כדור הארץ (שנחשבת קטנה ביחס לגודל שלו) ככה שנדמה לנו שהיא לא משפיעה.
אם הנושא מעניין אותך, תוכלי לקרוא עליו (:
כוח המשיכה לא מסביר למה אנחנו לא מרגישים את סיבוב כדור הארץ, הוא דווקא זה שמעלה בכלל את השאלה הזאת
כח הכבידה
כח הכבידה
כן, גם כשאת לא זזה יחסית לכדור הארץ, את זזה איתו בכל מקרה.
אנונימי