2 תשובות
היי אנונימי,
שמי דוד ואני תומך מטעם עמותת עלם, בה אנחנו מלווים ומסייעים לבני נוער ברשתות החברתיות.
מהמילים שלך ומהתגיות שבחרת משתמע שאתה חווה לחץ וחרדה אשר פוגעים בתפקוד שלך ומונעים ממך לישון באופן סדור, מה שמוביל לאחר מכן לעייפות גדולה שאתה חש. האם אני מבין נכון? בכל אופן, החוויה שאתה מתאר נשמעת לא פשוטה ואני קורא על הצורך שלך בעזרה...אפשר לשאול כמה זמן המצב שאתה מתאר נמשך? האם מישהו קרוב מודע לכך? במידה ותרגיש בנוח, אשמח אם תפנה אליי בפרטי כדי שנוכל לשוחח באופן מוגן ובטוח. אני פה כדי לתת לך אוזן קשבת לשיתוף, וכמובן כדי לחשוב יחד על השאלה שלך אשר עשויות להיות לה לא מעט תשובות. אתה יכול גם לפנות אלינו במייל [email protected] או בטיקטוק/אינסטגרם nayedet.digital אם אתה מעדיף
דוד
שמי דוד ואני תומך מטעם עמותת עלם, בה אנחנו מלווים ומסייעים לבני נוער ברשתות החברתיות.
מהמילים שלך ומהתגיות שבחרת משתמע שאתה חווה לחץ וחרדה אשר פוגעים בתפקוד שלך ומונעים ממך לישון באופן סדור, מה שמוביל לאחר מכן לעייפות גדולה שאתה חש. האם אני מבין נכון? בכל אופן, החוויה שאתה מתאר נשמעת לא פשוטה ואני קורא על הצורך שלך בעזרה...אפשר לשאול כמה זמן המצב שאתה מתאר נמשך? האם מישהו קרוב מודע לכך? במידה ותרגיש בנוח, אשמח אם תפנה אליי בפרטי כדי שנוכל לשוחח באופן מוגן ובטוח. אני פה כדי לתת לך אוזן קשבת לשיתוף, וכמובן כדי לחשוב יחד על השאלה שלך אשר עשויות להיות לה לא מעט תשובות. אתה יכול גם לפנות אלינו במייל [email protected] או בטיקטוק/אינסטגרם nayedet.digital אם אתה מעדיף
דוד
תראה קצת סדרה מצחיקה