7 תשובות
אני מציע לך שלא לגעת בדברים האלה, במיוחד אם את חסרת ניסיון ולא מבינה בזה. הרבה אנשים מתו כי לקחו מינון גבוה מדי או שפשוט הגוף שלהם לא ידע איך להתמודד עם הסם.
שואל השאלה:
מה הקשר יואו אני שואלת שאלה סתם כדי שאני אבין לידע שלי מה אכפת לך אם אני אקח או לא
אנונימית
בסדר את לא צריכה לצאת עליי. רוב סוגי הסמים "הקשים" מעניקים לך הרגשה כזאת.
ירוק זה יכול לעשות אופוריה אבל זה גם פסיכודלי מאוד
סמים כימיים הם יותר אופוריאתים ופחות פסיכדלים. למעט אסיד, אמדי, ועוד
שואל השאלה:
זהו יש סמים כמו ירוק שזה פשוט עושה אותך בסטלה מוזרה כזאת ופחות לחשוב ולדאוג על דברים, אבל נגיד אמ די יעשה אותך ממש ממש אוהב כזה
אנונימית
מורפיום, אופיום, אמדי, אקסטזי, קוק
שאר הסמים נקראים סמים מדכאים כמו הרואים וכדו
ויש גם סמי הזיות שזה נושא אחר לגמרי
מכולם. בגלל זה צורכים אותם.