20 תשובות
איך הילד יבחר אם הוא לא נולד?
באמת למה... מצטרף לשואלת...
מה-
וואטדפאק
כי זה לא משנה להם, הם יקבלו אותו כמו שהוא . לא צריכים לבחור זכר או נקבה אויש זה הילד שלהם.
כי מוצאים בזה משמעות
ואפשר לקוות לעולם טוב יותר
טוב אני אשאל את העובר שלי אם מעניין אותו לצאת או שהוא מעוניין להשאר
את יודעת לא שואלים..
מבין את השאלה שלך לגמרי אבל זה מעין משהו שמובנה בתוכנו.
יש כאלה שבוחרים שלא ויש כאלה שבוחרים שכן, והרוב המוחלט של האנשים כנראה יעדיפו להמשיך להתקיים מאשר לא ככה שעם כמה שהעניין הזה הוא נושא שאפשר לדון עליו, הוא לא חד משמעי.
חלאס עם כל החארטה הזו של אפשרות בחירה לתינוק אין אפשרות בחירה.
למה עושים ברית? כי ככה ההורים מחליטים.
למה קוראים לילד? כי ככה ההוריפ מחליטים עד שהילד מגיע לגיל 18 הוא בחסות ההורים שלו אחרי זה שיעשה מה שהוא רוצה
שאלה טובה
אני בטוח אשאל
אני חושב שכל עובר רוצה לצאת לחיים חדשים ..וכל יצור חיי בבטן רוצה לצאת משם
מה מה את רוצה לא הבנתי איך אפשר לתת לעובר לבחור אם הוא רוצה לחיות או לא
כי זה הטבע של האדם...אנחנו אף פעם לא נפסיק להתרבות לא משנה כמה העולם יהיה נוראי
אה איך הילד יכול להחליט אם הוא עדיין לא נולד ג'יזס למה כולם פה מפגרים בסטיפס
וטפ איך הילד ידע אם הוא רוצה לחיות אם הוא עוד לא נולד
נופלים לי תאי מוח לול
והכי הכי לא בסדר, זה כשהם לא תומכים בו כי הוא אוהב בנים ולא בנות.
אני מבינה מה אץ מתכוונת,.. אני אומרת שזוגות לא יביאו ילדים אם הם לא יודעים לטפל בהם
הלוואי והייתי הכשרה איך להיות הורים טובים
ילדים זה שמחה ולא דבר רע
אנונימית
מה אפשרות בחירה מה את רצינית
איך הוא יבחר בדיוק
אנונימי