14 תשובות
את לא צריכה לפחד..תהי את פשוט.
תתאהבי במי שאת רק רוצה.
למה למפחד? תאהבי את מי שאת רוצה
אם את לסבית אי אפשר תקבלי את עצמך וזהו
מה יש לפחד
אם את רוצה אני יכולה לנסות לעזור לך בפרטי להתחיל לקבל את עצמך ולהבין מה את בדיוק
שואל השאלה:
בואו נסכים שהחיים שלי יהיו הרבה יותר קלים אם אני לא אהיה לסבית
אנונימית
תהיי מי שאת, אל תנסי להתאהב בכוח.
קחי את הזמן להבין מי את
אני מסכימה. בגלל שיש הרבה להטובופיה היום. אבל אין מה לעשות אם זו מי שאת אי אפשר לשנות את זה
תתקרבי לגברים
שואל השאלה:
^ זה רק גורם לי פחות לרצות אותם
אנונימית
^^את רציני מנסה לשכנע אותה לנסות להכחיש שהיא סטרייט אם היא לא? פשוט תני לה לקבל את עצמה
אם זה מה שגורם לך לרצות אותם פחות אז אין לי מה להגיד לך
תאהבי אותך כמו שאתת
הלוואי והייתי כמוך.

העולם הגברי הוא לא מה שמציגים בסרטים...
העולם שלהם ברובו זה משהו מגעיל ושפל מאוד.
אנונימית