6 תשובות
אולי לא נעים להן?
או שהן לא רואות
idk
שואל השאלה:
כתוב שם שהן ראו את ההודעה וראו את הכרטיס שלי.
למה להתחיל שיחה עם מישהו בשביל לסרב לו
הן ממילא לא מעוניינות זה סתם יהיה טיפשי ומביך לשני הצדדים
כי הרבה אנשים מטרידים באתרים כאלה
אולי הן מפחדות
לא כולם מקבלים דחיה יפה, לפעמים עדיף פשוט לסנן ולא לקחת את הסיכון שמישהו יתחיל לקלל ולהספים.
אנונימית