7 תשובות
שואל השאלה:
כן מה לעשות באלי למות אני מנסה לשכוח את זה ולא מצליח הקאתי בגלל זה
כן מה לעשות באלי למות אני מנסה לשכוח את זה ולא מצליח הקאתי בגלל זה
אם זה ללא רצונך את צריכה להגיד להורים ואוליי אפילו להתלונן במשטרה אבל קודם דברי עם ההורים
שואל השאלה:
היי אני בן ואני לא יכול לשתף את ההורים
היי אני בן ואני לא יכול לשתף את ההורים
זה מרצון שלך?
שואל השאלה:
לא נגררתי אבל
לא נגררתי אבל
לדעתי לא עשיתי משהו רע כל כך כאילו לפעמים המוח וההרגשה מתבלבלים ומתחרטים על דברים אבל זאת דעה שלע
שלי*
באותו הנושא: