7 תשובות
אוי לא נורא
איזה באסהה
"אוי יעבור מהר"
וואי גם אני לא מאמינה
להביא לך משהו
דברים כאלו..להתעניין
אוי לא נורא
"אויי באסה"
תשלחי לו עידוד לבידוד