2 תשובות
אני הייתי בבידוד ביום הולדת שלי אז זה מבאס אבל קודם כל תזכירי לה שהיא לא חוגגת יום הולדת בבית ספר שזה כבר טוב כי מבחנים ולימודים בכללי ביום הולדת זה מבאס
תשלחו לה סוויטבוקס, אני יודעת שזה כזה נדוש אבל זה ממש כיף