6 תשובות
אז תרימו את הכפפה ותעצרו עם זה
אנונימית
לא אנחנו לא^
לפחות לא ברוב המקומות.
הילודה באירופה נמוכה מאוד, הילודה בצפון אמריקה נמוכה מאוד, הילודה ביפן, רוסיה, סין וברוב המדינות המפותחות בירידה ברמה שכל זוג הורים עושה פחות משני ילדים מה שאומר שכמות האוכלוסייה במדינות האלו פוחתת.
המקומות היחידים שבהם האוכלוסייה תגדל יותר מדי אלו מדינות אפריקה וחלק ממדינות אסיה כמו הודו
לפחות לא ברוב המקומות.
הילודה באירופה נמוכה מאוד, הילודה בצפון אמריקה נמוכה מאוד, הילודה ביפן, רוסיה, סין וברוב המדינות המפותחות בירידה ברמה שכל זוג הורים עושה פחות משני ילדים מה שאומר שכמות האוכלוסייה במדינות האלו פוחתת.
המקומות היחידים שבהם האוכלוסייה תגדל יותר מדי אלו מדינות אפריקה וחלק ממדינות אסיה כמו הודו
רק שמה שציינתי זו עובדה? ב70 השנה האחרונות הפריון העולמי ירד בחצי, בשנות ה50 של המאה ה20 עשו בממוצע 5 ילדים, עכשיו 2.5.
אני מציג עובדות ואתה סתם מציג תחזית אפוקליפטית שלא מבוססת על כלום.
אני מציג עובדות ואתה סתם מציג תחזית אפוקליפטית שלא מבוססת על כלום.
ואוו זה מדהים!
אבל צריך יותר חח
אבל צריך יותר חח
אנונימית
שישימו גומי פעם הבאה מה את רוצה שאני אגיד
לא חשבת על הצד של הנפטרים גם
לא חשבת על הצד של הנפטרים גם
שואל השאלה:
^ דווקא חשבתי על הצד של הנפטרים, 140 מיליון תינוקות פחות כל הנפטרים באותה השנה יוצא בסוף 80 ומשהו מיליון שזה הגידול באוכלוסיית העולם כל שנה
^ דווקא חשבתי על הצד של הנפטרים, 140 מיליון תינוקות פחות כל הנפטרים באותה השנה יוצא בסוף 80 ומשהו מיליון שזה הגידול באוכלוסיית העולם כל שנה
אנונימית
באותו הנושא: