6 תשובות
למה שיהיה למישהו אכפת מה את קונה?
כאילו מישהו ישב בבית ויחשוב איזה הזויה זאתי שקנתה קולה ופפסי חחח
כאילו מישהו ישב בבית ויחשוב איזה הזויה זאתי שקנתה קולה ופפסי חחח
הם יהיו מרוצים, אבל אם את קונה הרבה למה לא ללכת לסופר? הרבה יותר זול...
אין מה להתבייש ממש ,
את יכול להביא תיק גדול או שקית לא שקופה שתשימי בה את הקולה אבל בכללי אין לך מה להתבייש מזה שיסתכלו עלייך
את יכול להביא תיק גדול או שקית לא שקופה שתשימי בה את הקולה אבל בכללי אין לך מה להתבייש מזה שיסתכלו עלייך
לאף אחד לא יהיה אכפת
מה הבעיה בזה
מה הבעיה בזה
תקני לא באמת אכפת לאנשים
תקשיבי תשימי פס על כולם תקני מה שבא לך! גם אם יסתכלו עלייך מוזר אחרי שתי שניות הם ישכחו אל תדאגי
באותו הנושא: