3 תשובות
אם אמרו להתקשר אז כנראה שצריך להתקשר, תאזרי אומץ תספרי עד שלוש ותחייגי. תזכרי שזה רק שיחה בטלפון וזה לא סוף
העולם
עדיף להתקשר. וואטסאפ יכול לקחת זמן עד שיענו לך בין הודעה להודעה וזה סתם לוקח מלא זמן. בשיחה אחת אפשר לברר הכל.
באותו הנושא: