29 תשובות
תגידי לו
שואל השאלה:
זה הדבר הגי נורא שיש
נכון אני לא מגזימה שבע שניםצזב מלאא
אנונימית
שואל השאלה:
לא יעזור להגיד לו ויש לו גם חברה
אנונימית
מה 7 שנים, בת כמה את?
אני חושבת שזה הכל עניין של לשחרר ולתת לחיים שלך להמשיך.

אם את יודעת שלא ייצא מזה כלום ושאין סיכוי שיהיה ביניכם משהו - אין לך ברירה אלא לקבל את האמת הקשה ולהמשיך הלאה, לא יצא מזה שום דבר אם תתקעי בלימבו של לאהוב אותו מבלי שייצא מזה משהו.
את צריכה לשחרר, לתת צאנסים לדברים אחרים, הזדמנויות אחרות, לפתוח את הראש קצת ולא להישאר מקובעת...

מאידך, אם אתם בקשר וישמצב שיכול לצאת מזה משהו - למה לא ליזום ולפתח דברים בהדרגה?
שואל השאלה:
19 וכן זה התחיל מגיל צעיר אבל זה היה מאוד רציני..
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שכנראה נשמע שאני לא מנסה,כי אחרת הייתי עוברת מזה וזה לא היה נמשך כל כך הרבה זמן..
אבל אני באמת ניסיתי הכל,גם אם יש תקופות שאני מצליחה זה תמיד חוזר אליי.
אני כבר יודעת שלא יקרה כלום ואנחנו לא בקשר..בכל זאת מרגישה איפושהו משום מה שזה אמור לקרות אבל זה סתם טמטום בראש שלי..
אנונימית
שואל השאלה:
כבר לא
אני ממש לא רואה אותו בשום מקום אפילו לא לפעמים
אנונימית
שואל השאלה:
יצאתי לא עובר..
אנונימית
וואי תקשיבי זה נורא אני יודעת מה זה היה לי עליו על איזה שנתיים ברוך ה' עבר לי
אנונימית
תשמעי תצאי עם מישהו במטרה להתקדם ולא במטרה לשכוח את ההוא זה מה שיעזור תחשבי שדוגרי את יוצאת עם מישהו ואת רק חושבת על זה שאת לא תזכרי אותו יותר או תשכחי ממנו ובולשיט בסגנון את רוצה להתקדם באמת תצאי עם מישהו אבל במטרה לצאת איתו לא לשכוח מישהו אחר
שואל השאלה:
^^כן גם לי היה נורא קשה בשנתיים..תחשסי איך זה 7 שנים
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על העצות!
באמת התקדמתי ויצאתי..אבל אני בכל זאת חוזרת תמיד לכותה הנקודה..
כן חח מבינה שזה נשמע מטומטם אבל זאת האמת הלוואי והייתי יכולה להגיד לכם תודה על העצות ושזה יעבוד וזהו..
אז סליחה על הטרחה
אנונימית
אני יודע נשמה אבל אם את תישארי בראש הזה לא יקרה כלום את סתם תתקעי את צריכה לעשות סוויץ בראש לא שאת שוכחת אותו אלא תצאי עם מישהו אחר במטרה לקדם איתו קשר אני אומר את זה דווקא ולא את הלשכוח אותו כי לשכוח אותו ככה סתם יהיה לך קשה אז אם תנסי לשכוח אותו תנסי פשוט עם מישהו אחר
חחח הכל טוב ואם את חוזרת לנקודה כנראה שלא עשית את הסוויץ תעשי טובה אל תהי כמוני מה שאני עשיתי זה קרעתי לי את הקיבה עם אלכוהול וזה השלב הבא קרה לי אותו דבר לא בפרק זמן הזה אני לא משווה אבל משהו באיזור אל תפלי לזה נשמה
שואל השאלה:
כן גם אני כבר הייתי בשלב של האלכוהול לצערי ..
באמת עברתי על כל השלבים שיכולים להיות ואז גם המשכתי עם החיים שלח והתקדמתי
אני אומרת שאני חוזרת לאותה נקודה לא כי אני רוצה לוותר לעצמי ותחשוב עליו,נטו כי אני כנה עם עצמי וזה לא נותן כלום שכני אסתיר את זה..
אנונימית
אז שניה תהי כנה עם עצמך את חושבת שמגיע לך לשבת 7 שנים ככה אני חושב שלא רק מהצאט הזה אפשר לראות שאת באמת נחמדה וזה לא מגיע לך אז אם את כנה עם עצמך תהי כנה עד הסוף
שואל השאלה:
כאילו בסדר שנה שנתיים אמרתי אוקיי שלוש הזמן יעבור יעשה את שלו וזה יעבור אבל זה נמשך...
אנונימית
אני הייתי 5 שנים
מבינה אותך זה נורא
שואל השאלה:
מאוהבת זאת באמת מילה חזקה..
זה לא רק מחשבות עליו,כי לא,לא תמיד אני חושבת עליו כי הרבה תקופות אני מנסה לעבור הלאה..
פשוט בכל פעם שאני מתמודדת עם הרגשות האלה וכן חושבת עליו זה באותה החוזקה והעוצמה שהייתה בעבר
אנונימית
שואל השאלה:
זה בדיוק הקטע..אני פשוט מעסיקה את הראש תמיד בכוח..
גם אני חושבת על הקראש מכיתה י חחח זה שונה
אנונימית
אמאלה איך 7 שנים
לכי להגיד לו
שואל השאלה:
^זה בסדר אני מבינה מה אתה אומר..
אני מבינה גם איך זה יכול להתפרש כאובססיות,בעיקר כשכל אהבה יכולה להיות אובססיות באיזשהו אופן..
אני מניחה שאני לא אוכל להסביר את הרגשות שלי כלפיו דרך לכתוב את זה,אבל לא,הבעיה היא לא שאני אובססיבית אליו,באמת שזה לא זה
חוץ מזה הייתי מתה ללכת ולשתף את זב ועוד דברים עם גורם מקצועי כמו פסיכולוג אבל אין לי את היכולת לזה לצערי..
אנונימית
תקשיבי זה לא משהו שמצריך פסיכולוג הכל טוב באמת זה לגיטימי לגמרי זה כנראה קרה לכל אחד וגם אם לא לכל אחד אז לרוב המוחלט אבל באמת נקי את הראש נשמה כנראה שהוא לא האחד שלך וזהו הוא פשוט יבוא בטיימינג שלו הוא חושב שאיחור אופני זה מגניב והוא לא מבין שלפעמים זה קצת מעצבן ואל תהי עצובה תחייכי לכי תדעי אולי מישהו יתאהב בחיוך שלך
שואל השאלה:
קודם כל תודה!
דבר שני צודק..באמת לא מגיע לי הדבר הזה..
בגלל זה אני מתוסכלת מזה..
אנונימית
בשמחה באמת ולא אמרתי פה עכשיו זה תהליך מן הסתם שזה נהיה הרגל אצלך כי זה כבר מה שיש אצלך כבר 7 שנים אבל לפעמים צריך לשנות הרגלים
תאמיני לי שזה קשה ואת לא מבינה כמה אני הייתי צריך לעשות שינויים אחרי שהדברים נהיו אצלי הרגלים אבל בסוף את מסתכלת על זה הגאווה ומבינה איזה מהפך עשית וזה מה שיעזור לך להתקדם
אני הייתי 3 אבל בקושי נפגשנו הוא 4 שעות נסיעה ממני
שואל השאלה:
אוי למה כל כך קשה לי להאמין בזה שהוא לא האחד שלי לא יודעת
אני תמיד אומרת לעצמי אבל בפנים לא מאמינה בזה סעמק
חחחיחח מקווה שיפסיק עם האיחור הזה למהבעיניי זה לא אופנתי
תודה :)
אנונימית