התחברות
הרשמה
אני רוצה לכתוב נפלתי על הרצפה אפשר להגיד מעדתי על הרצפה?
אם לא מה כן אפשר להגיד שישמע בשפה גבוה יותר?
24 בינואר 2022, 22:27
רצפה
תשובה אחת
מעדתי זה לא ממש נפילה
זה נפילה בקטנה
אם לזה את מתכוונת
י
יַלְדַּת פֶּשַׁע מִגִּל תֵּשׁע
באותו הנושא:
אני רוצה לכתוב לחבר שלי מכתב בוקר טוב ארוך מה אפשר לכתוב?
אני רוצה לכתוב לאקסית מכתב מרגש אחרי הפרידה מה אפשר לכתוב משו שיכנס לה ללב?
נפלתי ואין לי כוח לקום, לישון על הרצפה?
נפלתי מקורקינט והתרסקתי על הרצפה - עזרה.
נפלתי ממש חזק על הרצפה על הברך לפני שעה וקשה לי ללכת עכשיו
אפשר לכתוב "שרויה על הרצפה"?
איך נכון לכתוב?? איך נפלתי בזה שוב.. או איך נפלתי לזה שוב..
היום קמתי בבוקר ואז הלכתי לשירותים ופשוט לא יכולתי לעמוד אני פשוט כמעט נפלתי על הרצפה
כשאני רוצה לכתוב למישהו בסטיפס אז אי אפשר לכתוב אותיות כפולות
תקשיבו הייתי במקלחת ופשןט נפלתי על הרצפה,כואב חי הראש וגל הגוף ובקושי אכלתי היום מה לעשות
אני רוצה לעלות תמונה עם הכלב שלי ואני רוצה לכתוב משפט כזה יפה מה אפשר לכתוב ???