6 תשובות
את מדברת איתו על דברים שאת עוברת ומרגישה דברים שאת לא מרגישה שאת יכולה להגיד לאנשים
הוא שואל אותך לגבי דברים ועוזר לך להגיע לתובנות לקשר בין דברים ולאט לאט להבין את עצמך ואת מה שקרה
אם קרו דברים שפגעו בך וחוסמים אותך במובנים מסוימים בחיים אז זה עוזר לעכל את מה שקרה ולהמשיך הלאה
גם עצם זה שאת משתפת עם בן אדם ואומרת את הדברים בקול אז זה נותן לגיטימציה לרגשות שלך ואת והפסיכולוג יוצרים מרחב בשבילך לבטא את עצמך
אנונימית
הוא פשוט מנסה לעזור לך, ואת פורקת לו על מה שקורה לך בחיים. לי אישית זה מאוד עזר, את חייבת לנסות
הלכתי בעבר, פשוט מדברים על מה את מרגישה וכאלה(דברים שלא תגידי לאנשים אחרים) וככה פותרים את הבעיה
מדברים מתעדכנים
בפגישה הראשןנה מספרים הכל ולמה באת
זה מתחיל מאוזן קשבת. אבל זה עוזר הכי בעולם! אבל רק רק רק למי שבאמת בא עם מוכנות לעזור לעצמו ולעבוד קשה. אחרת לא וזר כלום. כי שם באים ומדברים בשקיפות ורואים את כל ההנקודות הדפוקות אצלך. וצריך לעבסוד כדי לשנות
אבל שווה!!!!!!!
מדברים לרוב ולפעמים עם צריך משהו יותר כי לפעמים צריך אבחון,אישפוז ועוד אבל כאילו רוב האנשים שהולכים פשוט רוצים אוזן קשבת כי אין אבל כל אחד הולך מסיבה אחרת