7 תשובות
נראה בסדר תנסה להריץ
תרשום את הelse באותו מרווח כמו הif זה חשוב בפייתון
לא נראה לי שהבנת מה זה תנאי מקונן
תנאי מקונן זה תנאי בתוך תנאי
בשאלה 3 את צריכה לבדוק בהתחלה אם ספרת האחדות של המספר שווה לספרה ואחכ בתוך הif הזה לעשות עוד if שבודק אם הספרת עשרות שווה לספרה
ואותו הדבר בנוגע לשאלה 4
שואל השאלה:
ניסיתי לתקן את שאלה 3, בסדר עכשיו?
אנונימית
זה בסדר אבל יש כמה תיקונים קטנים:
- ל"print "the same צריכה להיות עוד הזחה
- הייתי מוסיפה אחרי הif השני else שבו הוא גם ידפיס not the same כי בעצם מה אם יקרה מצב שבו ספרת האחדות תהיה שווה לספרה אך ספרת העשרות לא תהיה שווה למספר? לא יודפס כלום במקרה של הקוד שלך
שואל השאלה:
אוקיי תודה,
אבל בעיקרון זה רק מה שביקשו ממני אם היו מבקשים הייתי מוסיפה
אנונימית
3. הפתרון שלך נכון מלבד זה שביצעת הזחה שגויה בשורה לפני האחרונה. כמו שאחרים אמרו לפני, הelse והif חייבים להיות באותו המרווח (פשוט אמרתי את זה לפני בצורה הקצת יותר מדוייקת).

בפייתון יש חשיבות רבה להזחה נכונה. זה לא מטעמי נוחות. זה בגלל שאם לא תשתמשי בזה את עומדת לקבל את שגיאת indentationerror

דרך אגב, זה חסרון ענק שאת כותבת את זה על דף, בגלל שאם היית מריצה את הקוד שלך היית יכולה גם ללמוד איזה שגיאות ביצעת (וזה בסדר לטעות, גם אני טועה, אבל לפחות כשאת מריצה את הקוד יהיה כתוב לך איזה שגיאות ביצעת וכך תלמדי לא לבצע אותן שוב). מקווה שתביני מזה משהו (לא אומרת שזה רע לכתוב, יש לך קוד יפה, אבל לא חבל שאת לא יכולה להריץ אותו?)

4. ב4 גם לא ביצעת תנאי מקונן (שזה עוד נכון, פשוט לא מה שביקשו ממך) וגם שוב ביצעת הזחה שגוייה.

מקווה שתלמדי להקפיד יותר על הזחה נכונה. תזכרי זה לא בגדר מראה או יופי, זה מה שקובע אם תוכנית יכולה לרוץ או לא יכולה לרוץ
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימית