16 תשובות
לא קרה לי אבל אל תשימי על אף אחד פה
ממש לא
לא כזה קורה לי אבל יש דברים קצת טריגרינג באתר
לא חושבת שזה אתר רעיל, אם זה עושה לך רע תתנתקי
לא
לא
מסכימה
יש פה אנשים קצת קיצוניים מידי לפעמים.
יש פה אנשים קצת קיצוניים מידי לפעמים.
בהחלט, יש פה בהרבה פעמים קיצוניות נוראית
אנונימית
כן
לפי החוויות שלי כאן זה לא אני משתפת על הבעיות שלי ותוך פחות מדקה מקבלת המון תגובות חמות וארוכות .
אבל אם זה עושה לך את יכולה לנסות להתנתק ולראות אחר כך אם זה עושה לך טו יותר
אבל אם זה עושה לך את יכולה לנסות להתנתק ולראות אחר כך אם זה עושה לך טו יותר
כן לפעמים אני קוראת םה דברים מזעזעים או מקבלת הודעות עזויות
ממש לאא הוא עוזר לי כל כך הרבה פעמים ואנשים פה חמודים אף פעם לא קרה לי מה שאת מספרת.
כן חד משמעית
לא משנה כמה טוב יש פה זה לא משתווה לאנשים הבאמת לא שפויים
לא משנה כמה טוב יש פה זה לא משתווה לאנשים הבאמת לא שפויים
אנונימית
כן
אחלה אתר ממליצה לכולם