6 תשובות
אלה ספאמים צריך להתעלם מהם
לא, גם לי היו מתקשרים מלא ממדינות אחרות פשוט לא עונים
שואל השאלה:
למה הפ מתקשרים ומי הפ ??
אנונימית
סתם בדרך כלל הם מנסים להפיל בפח כדי שתקחי את השיחה או משהי כזה
שואל השאלה:
אם הייתי עונה מה יכול היה לקרות
אנונימית
היית צריכה לשלם גוביינא