11 תשובות
שואל השאלה:
אז למה לא נותנים לי תו ירוק ):^ אולי אין נוגדנים ונגמרו לי כל 92 הנוגדנים ואני פשוט חסרת מזל??!
יש אנשים שפשוט לא נדבקים.. יש לי חברות כאלו (אני גם שתיתי מהכוס של אחותי וממש ניסיתי ולא נדבקתי עד שהיא כבר החלימה וכל שאר האחים שלי נדבקו וכבר כמעט יצאו מבידוד)
וסבא שלי חלה גם בכל הראשון וגם עכשיו
ולגבי התו ירוק לא יתנו לך כי יש להם אינטרסים לחסן כמה שיותר אנשים..
שואל השאלה:
אז זה אומר שאני בבידוד כי אני עם חולה ברגע זה 24/7 אבל אני עם נוגדנים בלל הוכחה שיש לי נוגדנים אין לי תעודת מחלים..
שואל השאלה:
בלי*
^^
אל תחפשי הגיון איפה שאין
שואל השאלה:
אבל זה המדינה החליטה אז אני בבידוד או לא אני לא מבינה
שואל השאלה:
המחנך שלי מסנן אותי
אם יש לך תו ירוק את לא אם אין לך את כן
שואל השאלה:
אין לי תו ירוק כי לא קיבלתי מהמדינה תעודת מחלים אפילו שהתוצאה בבדיקה סרולוגית הייתה 92 נוגדנים
שואל השאלה:
אני יותר מחוסנת ממחוסנים שעשו חיסון
^
כי הם לא באמת חסינים