12 תשובות
בערור
כן, מזל טוב
הגיוני יקירתי
כן גם אני הייתי מאושרת אבל בגלל התו הירוק
כן גם אני רוצה להיות חולה
ברור
כן
אח שלי היה רוצה את זה
אני אישית אם היה קורה לי לא היתי בכלל מאושר מי יכול להיות מאושר מלהיות חובי לקורונה ?
בטח, אני חיובית ומאושרת כי יש לי בית-ספר ואני לא הולכת